Lönekonsult med Agda-kunskap

Arbetsbeskrivning

Azets är en internationell koncern som tillhandahåller tjänster och rådgivning inom ekonomi, lön och HR.
Våra 6.500 medarbetare erbjuder en kombination av både digital och personlig service till över 120.000 kunder i Norden och Storbritannien. Vi hjälper våra kunder att få tid att fokusera på det de gör bäst. Läs mer på www.azets.se


Önskar du ett utvecklande arbete inom lön med fullt kundfokus på svenska lönerna för globala kunder där du får jobba i ett team med bra samarbete och engagerad chef? Då är detta jobbet för dig!

Här ansvarar du för dina egna kunder där du säkerställer en proaktiv och lönsam leverans genom att arbeta utifrån Azets värderingar, processer, rutiner och IT-system.

Vi är ett modernt, väletablerat outsourcingföretag som värnar om worklife balance för våra medarbetare. Vi har mycket att göra i perioder, men vi har även tid för återhämtning mellan topparna. Vi har sett värdet i att kunna erbjuda mer flexibilitet genom att kunna arbeta hemifrån eller på kontoret utifrån vad som passar din livssituation bäst. På Azets ser vi till att du får en bra arbetsmiljö i hemmet såväl som på kontoret. Denna roll tillhör kontoret i Solna eller i Uppsala.

Hos oss har du stora utvecklingsmöjligheter då du arbetar med bred variation av kunder samt får hantera varierande situationer som uppstår. Genom vår strävan att hela tiden ligga steget före och genom samarbetet med kompetenta och trevliga kollegor växer du ständigt i din roll.

  Vi söker dig med:

YH utbildning inom lön


Minst 2 års självständigt lönearbete, gärna från outsourcingbranschen


Erfarenhet från lönesystemet Agda, Hogia är ett plus


Goda kunskaper i svenska och engelska i tal och skrift


Kunskaper i Excel


  Arbetet innefattar:

Lönehantering


Kunddialog och rådgivning på engelska


Felsökningar


Anpassningar i lönesystem utifrån ändringar i lag och/eller kollektivavtal  


För att trivas hos oss tror vi att du är en driven person som gillar förändringar såsom automatisering och digitalisering. Du har en naturlig proaktiv approach och strävar efter förbättring och effektivisering av processer och rutiner både hos kunder och internt. Du bör även gilla att jobba i team och lära av andra samtidigt som du på ett pedagogiskt sätt kan stötta och lära andra kollegor.

Låter det spännande? Skicka in din ansökan redan idag och bli vår nya kollega!

Sista ansökningsdag är 2022-01-24

Har du frågor om jobbet kontakta rekryterande chef Åsa Bergström på asa.bergstrom@azets.com 

Urval sker löpande och tillsättningen av tjänsten är så snart som möjligt.

Vid frågor till vår fackklubb är du välkommen att kontakta dem via följande mejladress unionenklubben.azets@gmail.com

Kontaktpersoner på detta företaget

Emelina Bengtsdotter

David Faasth

Cecilia Jerresand
+46 705612483
Helena Björk
+46 70 2513697
Susanna Béguier
+46 73 075 22 26
Leif Knutas
+46 767 23 27 92
Fredrik Johansson
+46 10 141 20 52
Susanna Callin
+46 76 722 10 33
Kenneth Matsson
+46 10 141 19 91
Knut Skjauff
+47 48193001

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Sverige
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 10 januari 2022
  • Ansök senast: 31 januari 2022

Besöksadress

LINDHAGENSGATAN 94
None

Postadress

La Cours gatan 6
Helsingborg, 25231

Liknande jobb


Administratör

Administratör

25 mars 2024