Lönekonsult outsourcing till Kontek

Arbetsbeskrivning

Vill du vara med och skapa det bästa ryktet i lönebranschen?

Vi söker en driven och noggrann lönekonsult till vår kund Kontek Lön. Deras hjärtefråga är löneadministration. De brinner för att ta kundernas lönehantering personligt. Deras kärnvärden är Alerta, Kunniga och Familjära.

Om kundföretaget

Kontek Lön AB har arbetat med lön sedan 1934, de utvecklar och marknadsför programvaror och tjänster för alla delar av
lönehanteringen. Företaget har haft en stark tillväxt och efterfrågan på deras tjänster ökar nu snabbt, de har redan idag nått målet att
få tusentals företags förtroende gällande såväl program som specialistkompetens. Deras största framgångsfaktor är kompetensen som
deras 80 medarbetare står för, och de arbetar alla för en hög kundorientering. De finns idag i Ljungby, Stockholm, Göteborg och dem
omsätter cirka 85 MSEK.

Dina arbetsuppgifter

Vi söker en noggrann löneakonsult som gillar att arbeta med siffror, datasystem och kundkontakt via telefon. Du kommer att vara länken mellan Kontek och deras kunder, följa upp och administrera i kundens system. Självklart träffar du dina kunder en gång per år för att bibehålla den personliga och familjära kontakten.

Din profil

Vi söker dig med kunskap inom lön, kollektivavtal och scehmaläggning. Det är meriterande med relevant utbildning och/eller erfarenhet, gärna inom lönesystem. Svenska och engelska hanterar du väl i både tal och skrift.

Du drivs av att sätta kundens behov främst och trivs med att arbeta administrativt och tycker om ordning och reda.

Du är givetvis:
- Engagerad, ansvarstagande, självgående och driven
- Lyhörd, prestigelös, ödmjuk och har en god förmåga att bygga relationer



Om vårt företag

Om du känner igen dig i ovanstående beskrivning och vill vara med och skapa det bästa ryktet i lönebranschen, är du välkommen med din ansökan så snart som möjligt. Urval sker löpande.
Glöm inte motivera så utförligt som möjligt varför just du är lämplig för denna tjänst och glöm inte att uppdatera ditt CV.

Detta är en hyrrekrytering.

Rekryteringen görs i samarbete med OnePartnerGroup som är en svenskägd koncern. Vare sig du behöver hjälp med rekrytering, bemanning, funktionslösningar, omställning, utbildning eller HR kan du som kund hos oss räkna med att vi gör allt för att vara snabba och lätta att arbeta med, utan att tumma på vår professionalitet. Vi är helt sonika en komplett leverantör av kompetens inom både yrkesarbetar- och tjänstemannasektorn. Vi är med våra 1 000 medarbetare hittills verksamma på 25 orter. Med hjälp av vår stora lokala kännedom, engagemang och erfarenhet strävar vi alltid efter att vara den lokalaste samarbetspartnern. Besök oss gärna på www.onepartnergroup.se

Kontaktpersoner på detta företaget

Elin Runnemalm

Peter Johansson

Sofia Dahl

Elin Runnemalm
0734-144548
Sofia Dahl
073-440 79 41
Sofia Dahl
073-440 79 41
Elin Runnemalm

Peter Johansson

Sofia Dahl
0372-36 03 20
Ann-Kristine Ekegren

Sammanfattning

  • Arbetsplats: OnepartnerGroup Ljungby AB Ljungby
  • 1 plats
  • 3 - 6 månader
  • Heltid
  • Enligt Överenskommelse
  • Heltid Visstidsanställning
  • Publicerat: 10 januari 2017

Besöksadress

Garavaren Plan 2, Ljungby
None

Postadress

Garavaren Plan 2
Ljungby, 34160

Liknande jobb


Administratör

Administratör

25 mars 2024