Lönespecialist med systemintresse

Arbetsbeskrivning

Vill du utvecklas tillsammans med oss? Vi erbjuder dig nu möjlighet att bli del av ett av Hogias supportteam, där du som specialist inom löneområdet finns tillhands för våra kunder!

Hogia Professional Systems AB, en del av Hogia-gruppen, erbjuder administrativa lösningar och tjänster inom HR, Lön och Ekonomi till medelstora och större företag i Sverige.

I huvudsak ligger vårt fokus på konsult- & bemanningsbranschen, bank & finans, handeln, fastighetsservice samt IT/telecom.

Om tjänsten

Vi söker nu förstärkning till vårt supportteam inom lön/HR. Till supporten vänder sig våra kunder i första hand med kvalificerade frågor relaterade till löneprocessens olika delar kopplade till våra system inom lön/HR. Utöver kontakt med kunder via telefon, mail och webbuppkopplingar så kommer din nya tjänst att innebära bland annat felsökning av databaser, tester av nya programversioner samt medverkan vid driftsättning av nya kunder. Vår service är en avgörande del i våra kunders upplevelse av Hogia som systemleverantör och vi som jobbar här tycker att vi har ett både givande och roligt arbete. Hos oss erbjuds kunden en unik branschanpassad expertis och en helhetslösning avseende support, utbildning och konsultationer – med andra ord kommer det att finnas gott om möjlighet till kompetensutveckling för dig!

Är du vår nya kollega?

Vi tror att du som söker har en bakgrund inom lön och ett hjärta som klappar lite extra för service och problemlösning. Ett tekniskt intresse är en förutsättning då många av våra frågor rör teknik. Självklart erbjuder vi den utbildning som behövs för att du ska få den tekniska kompetensen inom våra programvaror. Vad vi förväntar oss av dig är att du är ansvarstagande, nyfiken och intresserad av att bygga på din kunskap och dessutom att dela med dig till dina kollegor. Vi är ett prestigelöst team som stöttar varandra och har en positiv, lösningsfokuserad inställning. Vi söker därför dig som är likasinnad. En god kommunikativ förmåga i svenska i tal och skrift är avgörande för att förstå och hjälpa våra kunder. Låter detta som en tjänst för dig? Välkommen in med din ansökan!

Tveka inte att kontakta oss om du har frågor. Vi arbetar med löpande urval så skicka din ansökan redan idag!

Om Hogia-gruppen


Hogia utvecklar, säljer och supportar programvaror och IT-system för företag som effektivt vill fokusera på sina verksamheter i stället för krånglig och tidsödande administration. Vi erbjuder allt från mindre löne- och bokföringsprogram för småföretagaren till kompletta, branschspecifika IT-lösningar och -system för exempelvis kollektivtrafik, åkerier, revisionsbyråer, fastighetsbolag och butikskedjor. I Hogiagruppen finns 30 operativa bolag, som vart och ett verkar inom ett väl definierat verksamhetsområde. Vår organisationsform bygger uttalat på småskalighet och entreprenörsanda. Företagskulturen skapar engagerade medarbetare. Tillsammans ger vi våra kunder de bästa tänkbara affärslösningarna. Hogia startade sin verksamhet 1980 i Stenungsund. I dag har den familjeägda koncernen kontor i Norden och Storbritannien och 650 medarbetare. Mer information om Hogia finns på www.hogia.se.

Kontaktpersoner på detta företaget

Jenny Cedervall, rekryterare
0303-666 16
Linda Falk
0303-68893
Mimmi Cromberger, Rekrytering
mimmi.cromberger@hogia.se

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Hogia Professional Systems AB
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 27 maj 2021
  • Ansök senast: 20 juni 2021

Besöksadress

Hakenäs 101
None

Postadress

Hakenäs 101
Stenungsund, 44447

Liknande jobb


Administratör

Administratör

25 mars 2024