Lösningsorienterad account manager

Arbetsbeskrivning

Questback är den marknadsledande leverantören inom webbaserade undersöknings/enkätverktyg i Skandinavien.Vi hjälper företag och organisationer att framgångsrikt arbeta med feedback från kunder och personal.Vårt enkätverktyg används av fler än 3.000 företag runt om i Europa.Totalt är vi fler än 130 medarbetare fördelat på 16 länder. Vår expansion fortsätter i oförändrad takt.Vi har under flera år fått utmärkelser såsom Gasellföretag, Superföretag, Deloitte Fast 50 och Deloitte Fast 500 för vår snabba tillväxt.I Sverige är vi idag ett trettiotal medarbetare på våra kontor i Stockholm, Göteborg och Malmö.Till vårt kontor i Stockholm söker vi nu en framgångsrik och driven säljare som skall hjälpa oss att växa vidare i Stockholmsregionen.Jobbet är mycket lärorikt och omväxlande.Vi arbetar med både multinationella koncerner och mindre företag inom många olika branscher, vilket gör varje dag till en ny spännande utmaning.Du måste förstå kundens verksamhet och ha förmågan att förmedla värdet av vårt erbjudande utifrån kundens aktuella utmaningar och problemställningar. För att lyckas hos oss tror vi att du: *Är allmänbildad och intresserad av vad som händer i affärsvärlden *Har några års erfarenhet av framgångsrik företagsförsäljning *Är duktig på att hitta och bearbeta nya kunder *Har ett eget "inre" driv och motiveras av att göra bra affärer *Är lösningsorienterad *Har en positiv, trevlig och affärsmässig attityd *Är systematisk och strukturerad i ditt försäljningsarbete *Har mycket god IT- och Internetkunskap Besök gärna våra webbplatser www.easyresearch.se och www.questback.se för mer information.Låter det intressant?Tjänsten kommer att tillsättas så snart vi hittat rätt person. Vänliga hälsningar Questback Sweden AB

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Questback Sweden AB
  • 1 plats
  • Heltid
  • Publicerat: 23 mars 2010
  • Ansök senast: 9 april 2010

Besöksadress

Kungsgatan 48
STOCKHOLM

Postadress

Kungsgatan 48
STOCKHOLM, 11135

Liknande jobb

24 augusti 2010

Driven Account manger

23 mars 2010