Loyalty Coordinator

Loyalty Coordinator

Arbetsbeskrivning

Vi befinner oss på en spännande tillväxtresa där vi växer så det knakar. Vi söker dig som vill vara med och utveckla kommunikationen inom Julas lojalitetsprogram och nå ut till våra fantastiska kunder!

Det här gör man som Loyalty Coordinator
Fokus ligger på att skapa kommunikationsprocesser för att strukturerat och genomtänkt stärka och systematisera allt vi kommunicerar med våra medlemmar. Övergripande syfte är att säkerhetsställa att vi utvecklar vår kommunikation på ett sätt som ökar lojaliteten hos våra kunder och därigenom förbättrar våra KPI:er. Rollen innebär praktiskt genomförande av urval och kundutskick samt synkronisering av aktiviteter mot JulaPros och JulaClubs medlemmar. I rollen ingår även en koordinering av kontakter med interna intressenter och externa leverantörer.
Du kommer att ingå i Lojalitets-teamet och rapporterar till Loyalty Manager.

Det här är din bakgrund och dina erfarenheter
​Vi söker dig som har en erfarenhet att arbeta med processer kopplat till kundkommunikation. Du är van att jobba med tighta deadlines och redo att anpassa din arbetsprocess därefter utan att tappa fokus på det långsiktiga målet. Du har ett genuint intresse av kunden och hur utvecklingen ser ut gällande trender inom ditt ansvarsområde. Du är dedikerad och brinner för att göra det bästa av givna förutsättningar med kunden i fokus.
Du har relevant erfarenhet av att jobba med kundkommunikation både ur ett produktionsperspektiv samt ur ett systemperspektiv.

Det här är du som person 
​Du trivs i en värderingsstyrd organisation som kännetecknas av nyfikenhet, teamarbete och en ständig vilja att utveckla och förbättra. För att lyckas i rollen behöver du vara initiativrik, pådrivande och kreativ. Du är självgående med god struktur i arbetet där du kontrollerar din del av arbetsprocessen. Vidare behöver du ha ett flexibelt förhållningssätt till förändrade förutsättningar och bidra till lösningar på de utmaningar vi möter. Du är prestigelös i ditt sätt att vara och trivs med att samarbete både inom och utanför den grupp du tillhör.

Bra att veta 
Tjänsten är en tillsvidareanställning på heltid med placering på JULAs huvudkontor i Skara, Sverige. Jula rör sig mot ett mer flexibelt arbetssätt och därmed finns möjlighet till delvis distansarbete. Jula har kollektivavtal med Unionen för tjänstemän.

Så här söker du 
Sista ansökningsdag är 2023-01-08. Frågor besvaras av Martin Poldahl, Loyalty Manager, martin.poldahl@jula.se. Vi arbetar med löpande urval under ansökningstiden.
Vi är en arbetsplats som präglas av gemenskap och nyfikenhet. Är du intresserad av att vara med på resan – välkommen med din ansökan!

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Jula AB
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 21 december 2022
  • Ansök senast: 8 januari 2023

Liknande jobb


Senior UX Copy

Senior UX Copy

3 maj 2024

WaterAid söker en strategisk kommunikatör

WaterAid söker en strategisk kommunikatör

26 april 2024