LYFT / Administrativ assistent

Arbetsbeskrivning

Arbetsuppgifter

Skriva in uppgifter på kompletterande aktörer i våra datasystem, i excelfil och i AIS mfl.
Telefonsamtal med kompletterande aktörer om ev rättningar eller tillägg i deras underlag.
Helst tycka om administration, kunna jobba på dator och gärna i excel, gärna vara noggrann och uthållig.

I samband med ett flertal upphandlingar kommer vi att behöva 5 personer under tre månader från och med den 26 april till den 23 juli 2010.
Lyft-aktiviteterna kommer att inledas med några dagars uppdatering/utbildning i de aktuella datasystem som ska användas.
Arbetsgruppen kommer att bestå dels av konsulter från rekryteringsföretag och dels av sökande från arbetsförmedlingen inom ramen för Lyft.

Vi kommer att ha ett kontor på Strandbergsgatan 61 under denna period.

Ev frågor kan ställas till undertecknad,
Sylvia Wallgren
Enheten för verksamhetsstöd
Avdelningen Kompletterande arbetsförmedlingstjänster
Arbetsförmedlingen

Sammanfattning

Postadress

None
STOCKHOLM, 11399

Liknande jobb


Administrativ arbetsuppgifter

23 augusti 2010

Administrativ handläggare

24 augusti 2010

Avdelningsassistent

24 augusti 2010

Administrativ assistent

24 augusti 2010