OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Arbetsuppgifter
Skriva in uppgifter på kompletterande aktörer i våra datasystem, i excelfil och i AIS mfl.
Telefonsamtal med kompletterande aktörer om ev rättningar eller tillägg i deras underlag.
Helst tycka om administration, kunna jobba på dator och gärna i excel, gärna vara noggrann och uthållig.
I samband med ett flertal upphandlingar kommer vi att behöva 5 personer under tre månader från och med den 26 april till den 23 juli 2010.
Lyft-aktiviteterna kommer att inledas med några dagars uppdatering/utbildning i de aktuella datasystem som ska användas.
Arbetsgruppen kommer att bestå dels av konsulter från rekryteringsföretag och dels av sökande från arbetsförmedlingen inom ramen för Lyft.
Vi kommer att ha ett kontor på Strandbergsgatan 61 under denna period.
Ev frågor kan ställas till undertecknad,
Sylvia Wallgren
Enheten för verksamhetsstöd
Avdelningen Kompletterande arbetsförmedlingstjänster
Arbetsförmedlingen