LYFT- Administrativ Medarberare

Arbetsbeskrivning

Kort beskrivning av befattningen
I första hand en administrativ funktion som består av att hantera de beställningar av olika registerutdrag som kommer till Servicedesk.

Uppdrag och arbetsuppgifter för befattningen
I arbetet ingår att svara i telefon och att hantera inkommande mail men huvuduppgiften består av att hantera inkommande post med beställningar av registerutdrag och att administrera och skicka ut dessa.

Utbildningskrav/kompetenskrav
Gymnasieutbildning.

Arbetslivserfarenhet (grundläggande och meriterande)
Bra med erfarenhet av administrativt arbete men inget krav.

Språkkunskaper
Goda kunskaper i svenska och engelska både i tal och skrift.

IT-kunskaper
Grundläggande IT-kunskaper är ett krav.

Personrelaterade kompetenser
Förmåga att arbeta i grupp, samarbetsförmåga med andra kollegor är mycket viktigt. Positiv inställning till nya arbetsuppgifter värderas högt.

Övrigt
Eftersom de som arbetar på Servicedesk är i åldern 20-25 år vill vi gärna ha en person i det åldersintervallet och gärna också en tjej eftersom det i nuläget är endast grabbar.

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Apotekens Service AB
  • 1 plats
  • Heltid
  • Publicerat: 16 juni 2010
  • Ansök senast: 16 juli 2010

Liknande jobb


Administratör inom ekonomi till Coor

Administratör inom ekonomi till Coor

30 maj 2024

KYC/ AML-analytiker till Swedbank!

KYC/ AML-analytiker till Swedbank!

30 maj 2024

Projektassistent till Universitetsbiblioteket

30 maj 2024