Lyhörd hyresadministratör sökes till trivsam kund på Lidingö

Lyhörd hyresadministratör sökes till trivsam kund på Lidingö

Arbetsbeskrivning

Har du ett par års erfarenhet som administratör och söker nya utmaningar omgående? Låter det trevligt att arbeta utanför city, på Lidingö? Välkommen att ansöka

Om uppdraget

I rollen som hyresadministratör tillhör du vår kunds Teknik-och Fastighetsförvaltning, vars uppdrag är att ansvarar för förvaltningen av offentliga miljö samt stadens fastigheter och anläggningar. Konsultuppdraget beräknas starta 1 juli och kommer pågå i 6 månader. Det finns även möjlighet till förlängning i upp till 1 år. Omfattning är heltid med placering på Lidingö

Dina arbetsuppgifter

Som hyresadministratör kommer du generellt att vara ett stöd för hyresgäster och fastighetsförvaltare avseende uppgifter om lokaler, hyror och ytor. I detta ingår arbetsuppgifter som till exempel visning av lägenheter för hyresgäster, nyckelhantering samt information. Vidare kommer du registrera och hantera ärenden i fastighetsdatabas (Incit/Xpand) samt att hantera hyresaviseringar, påminnelser och inkassoärenden. Självklart är du även behjälplig med att svara på hyresgästers allmänna frågor.

Vi ser att du för detta uppdrag har en god förmåga att arbeta självständigt och samtidigt , serviceinriktning, både mot hyresgäster och kollegor. Därmed förutsätter vi också att du har en mycket god samarbetsförmåga och trivs med varierande uppgifter. Vi söker också dig som är social, stresstålig och har en stor ansvarskänsla.

Dina kvalifikationer

- Högskoleutbildning inom ekonomi alternativt gymnasieekonom eller likvärdig utbildning
- Minst 2 års arbetserfarenhet som administratör eller motsvarande roll
- Behärska och har god förståelse för svenska och engelska, i tal och skrift.
Fördelaktigt om du har ytterligare språkkunskaper t.ex. arabiska.
- Tidigare arbetat självständigt i MS Office
- Körkort Klass-B


Meriterande kvalifikationer

- Arbetar självständigt i Incit Xpand eller motsvarande fastighetssystem
- Goda kunskaper i hyresjuridik


Vad vi erbjuder dig

Som konsult på Bemannia erbjuder vi dig en nära kontakt med din konsultchef och en möjlighet till fler uppdrag via oss. Hos oss får du utvecklas på lärorika arbetsplatser och känna att din kompetens kommer till nytta.

Om ansökan
Sök tjänsten genom att klicka på ansök nedan. Urval och intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas före sista ansökningsdag onsdag 24 juni 2020.

Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa av ansvarig rekryterare sofie.nilsson@bemannia.se

För generella funderingar kring din ansökan eller vår rekryteringsprocess når du oss under kontorstid på 08-84 53 00.



Bemannia är ett av Sveriges ledande bemannings- och rekryteringsföretag inom offentlig sektor. Vi har ramavtal med 220 kommuner och ett 100-tal förvaltningar, bolag och myndigheter. Bemannia är ett auktoriserat bemanningsföretag som har kollektivavtal. Detta är en trygghet och en kvalitetssäkring såväl för våra kunder som för dig som konsult. Bemannias etablerade samarbeten med tusentals attraktiva arbetsgivare i hela landet erbjuder dig mängder med spännande karriärmöjligheter.

Kontaktpersoner på detta företaget

Annahita Yassarati

Kristina Fransson

Alexandra Lindholm

Linda Solini

Malin Strandberg

Lisa Målberg

David Målsäter

Madeleine Fransson
08 – 122 00 450
Antonia Rodhe

Erika Hansson

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Bemannia
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 15 juni 2020
  • Ansök senast: 24 juni 2020

Besöksadress

Sveavägen 155, Stockholm
None

Postadress

Sveavägen 155
Stockholm, 11346

Liknande jobb


Dokumentatör elnät

21 maj 2024

17 maj 2024

Planerare till Möllebackshemmet

Planerare till Möllebackshemmet

21 maj 2024