Management-assistent till globalt teknikbolag!

Management-assistent till globalt teknikbolag!

Arbetsbeskrivning

Brinner du för administration och service och har erfarenheter av liknande arbete? Är du redo för nästa steg i karriären inom området och vill arbeta hos ett globalt teknikföretag med kunder och projekt världen över? Sök då tjänsten som ledningsgruppsassistent direkt då vår kund har ett omgående behov!

OM TJÄNSTEN
Som Management Assistent kommer du vara en del av ledningsgruppen inom divisionen. Du blir ledningsgruppens högra hand, där du assisterar och supportar de olika cheferna med administration och dylikt. Tillsammans med dig arbetar även en kollega på deltid med liknande uppgifter. Du erbjuds goda utvecklingsmöjligheter inom administration och projektarbete och får arbeta i ett världsledande bolag som levererar tekniska och automatiserade lösningar i framkant.

Du erbjuds:


* En fot in hos ett globalt och världsledande bolag.
* Goda utvecklingsmöjligheter inom service och administration.
* Möjlighet att få kunskaper inom teknikbranschen.


Som konsult för Academic Work erbjuder vi stora möjligheter för dig att växa professionellt, bygga ditt nätverk och skapa värdefulla kontakter för framtiden. Läs mer om vårt konsulterbjudande

ARBETSUPPGIFTER
Dina arbetsuppgifter kommer vara att tillhandahålla allmänna administrativa tjänster och sekreterarhjälp på lokal nivå, funktionsnivå eller affärsnivå. Exempel på uppgifter:


* Föra anteckningar från ledningsgruppsmöten.
* Administrera utlägg, visumansökningar och reseräkningar.
* Lägga inköp för kontorsmaterial och hantera fakturor.
* Skapa riskanalyser inför tjänsteresor.
* Ansvara för det praktiska för besökare.


VI SÖKER DIG SOM
* Har en avklarad gymnasieutbildning inom ekonomi, teknik eller humaniora.


* Erfarenhet av administration.
* Har en mycket god datavana och kunskaper i Office-paketet.
* Har obegränsade kunskaper i svenska och engelska i både tal och skrift.


Meriterande:


* Har en avklarad högskole-/universitetsutbildning.
* Har tidigare erfarenhet av att föra mötesprotokoll.
* Har erfarenhet av ärendehanteringssystem


Som person är du:


* Strukturerad
* Flexibel
* Initiativtagande


Vidare trivs du i en snabbrörlig och dynamisk miljö samt är prestigelös.

Övrig information:


* Start: Januari 2022
* Omfattning: Konsultuppdrag på 6 månader, med möjligheter till förlängning.
* Placering: Västerås
* Rekryteringsprocessen hanteras av Academic Work och kundens önskemål är att alla frågor rörande tjänsten hanteras av Academic Work.


Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals- och intervjufasen.

INFORMATION OM FÖRETAGET
Kunden är ett globalt teknikföretag där du tillhör en enhet som levererar robotiserade kranar, intelligent automation och digitala lösningar som optimerar containerflöden i terminaler världen över. Går du vidare i processen får du mer information om företaget.

Kontaktpersoner på detta företaget

Sara Frykedal

Consultant Manager Fanny Rosén
08-52257636
Fanny Rosén

Mette Risberg
0736448575
Hedvig Svärd

Konsultchef Catrin Laudon

Sara Frykedal
08-52257605
Fredrik Bardon

Konsultchefsassisten Anna Bengtsson
08-12 05 2224
Konsultchef Lisa Nordell
0812052231

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Academic Work
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 11 december 2021
  • Ansök senast: 11 januari 2022

Besöksadress

Lindstedtsvägen 24
Stockholm

Postadress

Lindstedtsvägen 24
Stockholm, 11428

Liknande jobb


Sekreterare till enheten för geovetenskap

Sekreterare till enheten för geovetenskap

8 maj 2024

Vi söker en Nämndsekreterare / Registrator

Vi söker en Nämndsekreterare / Registrator

19 februari 2024