Manager Assistant / Management support till Vattenfall

Arbetsbeskrivning

Dina arbetsuppgifter
Affärsområde Distribution på Vattenfall behöver stöd och söker dig som vill arbeta med varierande arbetsuppgifter i en roll som Management support.
Distribution utvecklar, driver och underhåller nät för distribution på svenska och tyska marknader och ger relevant information till kunder och andra marknadsaktörer. Affärsområdet Distribution, som består av Business Units Distribution Sweden och Distribution Germany, levererar el till 3,3 miljoner kunder. Vattenfalli jobbar kontinuerligt med en pålitlighet och effektivitet i deras distributionsnät för att möta kundernas och samhällets krav och förväntningar idag och framöver. Att lösa de kommande uppgifterna kommer att kräva människor med engagemang för kunder och ett hållbart samhälle - människor som du.

I rollen kommer du stödja de tre cheferna i teamet i deras dagliga arbete. Huvuddelen av jobbet ligger inom olika administrativa områden där du måste vara flexibel och serviceorienterad samt kunna arbeta på ett proaktivt och snabbt sätt med olika uppgifter. Allt från resebokningar, justera och skapa PowerPoint presentationer, bokning & översikt i kalendrar, administration av fullmakter och skrivning av Styrelseprotokoll. Det kan också tillkomma att vara ett administrativt stöd av HR och ekonomiuppgifter.

Din profil
För att passa i rollen är du en kreativ problemlösare som är social och serviceminded. Du har en förmåga att prioritera och se helheten. Du är också prestigelös och har en vilja att hugga tag I den lilla enkla uppgiften likaväl som den uppgift som är svårare där mer struktur och noggrannhet krävs.
Du har erfarenhet och skicklighet i kontorsprogram som PowerPoint och Office programmen och både engelska och svenska är ett krav. Du behöver också kunna arbeta på många uppgifter samtidigt.
Det är meriterande om du har en akademisk utbildning och ser detta som ett första karriärsteg i ytterligare ambitioner.

Jag tar gärna emot CVn på engelska.

Sista ansökningsdag
Är det dig vi söker? Ansök redan idag då urval och intervjuer sker löpande.


Om oss
Maxkompetens is one of Sweden's leading recruiting and staffing companies since 2003, and we are located in 10 different cities in Sweden. Every year we match over 1200 positions and we have 500 employees. Our areas of expertise include HR & Payroll, Economy & Finance, Customer Service & Administration, Marketing & Sales, IT & Technology, Purchasing & Logistics and Industry.
Every person has a fantastic potential. It is important to take care of everyone´s skills and offer them the opportunity to reach their goals. Through caring, a well-functioning recruitment processes and competence, we help people and businesses to meet and succeed together. Simply a better world! We are an authorized staffing company with collective bargaining agreements, insurance, health care and occupational pension funds.
Maxkompetens Sverige AB is listed on Nasdaq First North under the short name MAXK and in the group the student healthcare company SkolPool Sverige AB is included together with the finance and accounting company Multiekonomerna.

Kontaktpersoner på detta företaget

Li Lövebrant
08-120 753 03
Emma Linde
073-4368109
Kristina Lindberg

Kristina Lindberg
0470-723388
Rebecca Moberg

Kristina Lindberg
076-6187940
Madeleine Göransson
0733205636
Madeleine Göransson
0733-205636
Madeleine Adlerstam
0734-368169
Magdalena Josefsson
0734-368111

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Maxkompetens Stockholm
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Ej angivet
  • Heltid Contract
  • Publicerat: 18 oktober 2018

Besöksadress

Herkulesgatan 12, Stockholm
None

Postadress

Herkulesgatan 12
Stockholm, 11152

Liknande jobb


VD-assistent

13 mars 2024

Executive Assistent till bolag i framkant!

Executive Assistent till bolag i framkant!

16 februari 2024