Mångsidig receptionist

Mångsidig receptionist

Arbetsbeskrivning

Nu vill vi förstärka vårt team med ytterligare en erfaren hotellreceptionist.
Som receptionist hos oss jobbar du med gästbemötande, in- och utcheckning, kassahantering och andra sedvanliga receptionsuppgifter. Tjänsten innebär att du alltid sätter gästens behov i centrum tillsammans med övriga kollegor på hotellet. Förutom de arbetsuppgifter som hör till receptionsarbetet, förväntas du vara uppdaterad i övriga avdelningar.
Ingen dag är den andra lik. Därför är det viktigt att du är flexibel och duktig på att se vad som behöver göras. Receptionen är hotellets hjärta och medarbetarna i receptionen är gästens första och sista kontakt under en hotellvistelse.
Arbetsuppgifterna innefattar bland annat:
Bokning
In- och utcheckning
Kassahantering
Frukostservering
Vi ser helst att du har minst 2 års erfarenhet av arbete i hotellreception eller likvärdig utbildning. Vi förutser att du har haft en liknande roll eller arbetsuppgifter vid tidigare tillfälle och att de kan styrkas med referenser. Vi arbetar i Mews bokningssystem - erfarenhet av Mews är meriterande men inget krav.
Du pratar och skriver flytande svenska och engelska.
Ansökan med cv och referenser till carolina@hotellconrad.se
Ansökan tas enbart emot via mail.
Tjänsten är tillsvidare och minst 75%. 6 månaders provanställning tillämpas.
Tillträde enligt ök

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Wenström Conrad AB, Hotell KARLSKRONA
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Deltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 14 januari 2025
  • Ansök senast: 13 februari 2025

Postadress

VÄSTRA KÖPMANSGATAN 12
KARLSKRONA, 37134

Liknande jobb

Piccolo 94%

20 augusti 2010

Receptionist 95%

20 augusti 2010

Säsongspersonal till Reception & Butik

Säsongspersonal till Reception & Butik

30 mars 2022

Receptionist till Silverhornet

29 april 2010