Mångsidig receptionist och kontorsadministratör till Golder Associates

Arbetsbeskrivning

Brinner du för service samt trivs i en varierande och administrativ roll? Komet söker nu för Golder Associates räkning en receptionist och kontorsadministratör för spännande uppdrag på företagets huvudkontor i Stockholm.

Golder Associates är en global medarbetarägd organisation med över 50 års erfarenhet inom miljö, jord, berg, vatten och informationshantering. Vi har en integritet och omsorg i vår rådgivning och verkar för kostnadseffektiva lösningar och en hållbar samhällsutveckling. Vi har en unik laganda och en vilja att gå ett steg längre i våra tekniska lösningar, vår service och våra relationer. Totalt är vi över 8000 medarbetare varav 120 arbetar på kontor i Stockholm, Göteborg och Luleå.

I rollen som receptionist och administratör på Golder Associates utgör du en central funktion och är spindeln i nätet på kontoret. Utöver att som receptionsansvarig vara företagets ansikte utåt tar du hand om övrig kontorsservice och ser till att det är trivsamt i kök, mötesrum och andra allmänna delar av lokalerna. Du har som löpande uppgift att supporta vid interna och externa evenemang, beställa luncher och fika, samt assistera anställda i allt från bokning av möten och resor till posthantering och beställning av kontorsmaterial. På Golder Associates finns det stora möjligheter till personlig utveckling med utökade arbetsuppgifter och ansvarsområden.

Är du den vi söker?
Vi ser att du som söker har flerårig erfarenhet av utpräglade serviceroller, gärna innefattande reception eller liknande. En stor del av arbetet innefattar bokning och administration av resor till bolagets konsulter, så vi ser gärna att du har tidigare erfarenhet från resebokningar. Rollen ställer krav på goda kunskaper i MS Office-sviten och en allmänt god IT-mognad. Innehav av B-körkort är även det ett krav eftersom du kommer ansvara för administrationen av Stockholmskontorets bilpark. Tidigare erfarenhet av kontorsadministrativa uppgifter i en assisterande roll är mycket meriterande.

Som person är du social och ansvarsfull med en utsökt känsla för service. Som första ansikte utåt och spindeln i nätet internt på ett konsultföretag är affärsmässighet och professionalism av största vikt. Vidare är du tillmötesgående, prestigelös och alltid steget före samt redo att "kavla upp ärmarna" för att hjälpa till där det behövs. Eftersom Golder Associates är en internationell organisation är obehindrad engelska i tal och skrift ett krav.

Du erbjuds en spännande och mångsidig roll på ett innovativt internationellt företag, en chans att bli del av en arbetsplats som präglas av engagemang och delaktighet.

I din roll som receptionist kommer du att vara anställd av Komet som konsult ute i Golder Associates verksamhet. För rätt person kan det mycket väl finnas en framtid som anställd medarbetare direkt på Golder Associates.

Låter det som ett uppdrag för dig? Sänd oss din ansökan så snart som möjligt, intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag.

Information om uppdraget:
Start: mitten av februari
Omfattning: Heltid. För rätt person går uppdraget över till en anställning direkt hos Golder.
Arbetstider: Kl 8:00-17:00
Lön: Enligt överenskommelse
Kontaktperson Komet: Annelie Sjögren annelie.sjogren@komet.se

Kontaktpersoner på detta företaget

Anna Olsson
020-25 26 00
KC-KG
020-25 26 00
KC-CG
020-252600
KC-AS
020-25 26 00
KC-BM
070-0000000
KC-Mys
020-25 26 00
KC-CA
020-25 26 00
KC-TD
020-25 26 00
KC-ESk
020-25 26 00
KC-MA
020-25 26 00

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Komet Sverige AB Stockholm
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Publicerat: 28 januari 2014

Besöksadress

Box 70368 10724 Stockholm
None

Postadress

Box 70368
Stockholm, 10724

Liknande jobb


22 mars 2024

22 mars 2024

22 mars 2024