Marknad- och miljöansvarig med CAD-kunskaper till Hyllteknik AB

Arbetsbeskrivning

Dina arbetsuppgifter

Hyllteknik är ett dynamiskt och snabbväxande företag på stark frammarsch på den internationella marknaden. Vi befinner oss därför i en expansiv fas där vi behöver förstärkning.

Hyllteknik levererar flexibla hyllsystem till kunder i hela världen. Vi är ca 30 anställda i Alvesta och omsätter ca 40 MSK. Företaget och organisationen har korta beslutsvägar, vilket resulterar i att vi snabbt och framgångsrikt kan svara på marknadens och våra kunders behov. Hyllteknik är privatägt sedan starten år 1957.
Läs gärna mer på www.hyllteknik.se

Tillsammans med Hyllteknik söker vi dig som har erfarenhet av att ha många bollar i luften och trivs med detta!
Dina arbetsuppgifter som marknads- och miljöansvarig hos oss på Hyllteknik kommer vara att ansvara för vår hemsida, sociala medier, katalogsmaterial, reklammaterial och nyhetsutskick. Du kommer även ansvara för att materialet som köps in till produktionen är miljömärkt och godkänt enligt Svanen.

Din profil

För att bli framgångsrik i rollen som Marknad- och miljöansvarig hos oss bör du trivas med att arbeta i ett dynamiskt företag med tydligt affärsfokus, högt tempo och snabb tillväxt. Som sökande är du en driven, plikttrogen och samarbetsvillig person som har en vilja att lära sig nytt. Du är van vid att arbeta i högt arbetstempo, har ett bra ordningssinne och en god administrativ förmåga. Du gillar även att arbeta i team och för att bli en uppskattad kollega hos oss har du en hjälpande hand då dina kollegor behöver den.

Krav:
Du har goda kunskaper i Office-verktyg.
Du som söker hanterar engelska språket flytande i tal och skrift.
Körkort B

Meriterande:
Vi ser gärna att du har erfarenhet av CAD-modulering, då en av arbetsuppgifterna kommer innefatta att framställa bilder i ArchiCad.



Sista ansökningsdag

Sista ansökningsdatum är den 15/12, men tveka inte att skicka in din ansökan redan idag. Hyllteknik har i denna rekrytering valt att samarbeta med Maxkompetens AB. Läs gärna mer och ansök via www.maxkompetens.se. För ytterligare frågor om tjänsten är du varmt välkommen att kontakta Nathalie Petersson på telefonnummer 0470-788 054.

Start: Omgående eller enligt överenskommelse.
Arbetstid: Heltid, dagtid.
Lön: Individuell lönesättning tillämpas.
Placeringsort: Växjö

Om oss

Maxkompetens är ett av Sveriges ledande företag inom bemanning och rekrytering inriktat mot teknik, IT och industri. Vi är auktoriserade genom Bemanningsföretagen Almega och har kollektivavtal med LO, Unionen och Akademikerförbunden. Våra konsulter är vår främsta tillgång och vi erbjuder friskvårdsbidrag samt försäkringar för att du som konsult ska trivas och må bra. Ledorden i vår verksamhet är kreativitet, ansvar och kompetens.

Vi startade vår verksamhet 2003 och har idag kontor på tio orter i Sverige. Varje år tillsätter vi över 1200 jobb och har dagligen mellan 350-400 konsulter ute på uppdrag. Koncernbolaget Maxkompetens Sverige AB är noterat på Nasdaq First North under kortnamnet MAXK och i koncernen ingår även elevhälsabolaget SkolPool Sverige AB.

Kontaktpersoner på detta företaget

Li Lövebrant
08-120 753 03
Li Lövebrant
08-120 753 05
Daniel Stenberg
08-12075308
Kristina Lindberg
0470-723388
Rebecca Moberg
0705-461222
Madeleine Göransson

Madeleine Göransson
0733-205636
Madeleine Göransson
0733205636
Kristina Lindberg

Sanna Hagelin
0733205638

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Maxkompetens Konsult AB
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Enligt Överenskommelse
  • Heltid tillsvidareanställning
  • Publicerat: 21 november 2016

Besöksadress

Framtidsvägen 12, Växjö
None

Postadress

Herkulesgatan 12
Stockholm, 11152

Liknande jobb


5 december 2020

CRM CAMPAIGN PLANNER

CRM CAMPAIGN PLANNER

4 december 2020

Säljare Malmö

Säljare Malmö

4 december 2020

4 december 2020