Marknad och säljsupport till Kista!

Marknad och säljsupport till Kista!

Arbetsbeskrivning

Vår internationella kund som har sina lokaler i Kista söker dig som trivs i en administrativ och supporterande roll för ett uppdrag som pågår i minst två år!

Vi söker en Marketing & Sales Support som kommer att arbeta med administrationen kring inköp. Du kommer att vara och bidra till Marketing Support teamet som består 4 personer.

För rätt person finns goda möjligheter att utvecklas inom bolaget och behovet av denna roll hos vår kund är långsiktigt!

Arbetsuppgifter
Som Marketing & Sales Support kommer du att stötta det administrativa arbetet i de tidiga delarna av inköpsprocessen för olika produkter. Du kommer att ha ett fyrtiotal kontaktytor inom organisationen på både marknad- och säljavdelningen, dessutom kommer du att ha kontakt med medarbetare i de övriga nordiska länderna. Det är därför viktigt att du trivs med uppsökande kontakt och proaktivt söker information som driver ditt arbete framåt.

Du kommer exempelvis att:

• Handlägga interna inköpsförfrågningar
• Ge administrativ support av finansiell karaktär till marknads- och säljavdelningen inför och under olika projekt
• Ta emot och registrera interna förfrågningar i interna system för material som ska beställas. Du kommer även att ges möjlighet att lära upp nya kollegor, varför vi tror att du tycker om att arbeta fram förbättringsförslag och gärna bidrar till att dina kollegor utvecklas.

Vi söker dig
• Vi tror att du som söker trivs i en administrativ roll där du får möjligheten att ge intern support till dina kollegor. Vidare tror vi att du är orädd, proaktiv och har ett öga för detaljer då arbetet kräver noggrannhet.
• Har en relevant eftergymnasial utbildning inom ekonomi, helst från universitet
• Har goda kunskaper i Officepaketet, framförallt Excel
• Har mycket goda kunskaper i svenska och engelska då du kommer att använda båda språken dagligen
• Har god systemvana och erfarenhet från liknande arbetsuppgifter
• Det är meriterande om du har kunskap i något annat nordiskt språk.

Som person är du service minded, har god analytisk förmåga och tycker om utmaningen att arbeta i ett dynamiskt och snabbrörligt företag. Vidare bör du vara initiativtagande, uppskatta ett högt arbetstempo och framförallt ha drivet att utvecklas med företaget och i din roll.

 
Vad vi erbjuder
Du kommer att vara anställd som konsult via Jurek Talents och arbeta hos vår kund som är ett stort internationellt bolag med kontor i Kista. Uppdraget löper i minst två år men vi ser långsiktigt på detta samarbete och det finns mycket goda möjligheter att utvecklas inom bolaget!

Har du frågor om tjänsten är du varmt välkommen att kontakta ansvarig konsultchef Evelina Thimper på evelina.thimper@jurek.se

Kontaktpersoner på detta företaget

Malin Sjöström
0709-721470
Susanna Filipsson

Rakel Jarl

Caroline Frödén
0766 33 14 44
Jenny Larsson

Ulriikka Uittomäki

Berivan Mohammed

Malin Alexandersson

Thomas Eklöf

Rakel Jarl
070-972 13 52

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Jurek Rekrytering & Bemanning AB
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 30 juni 2022
  • Ansök senast: 30 juli 2022

Besöksadress

Biblioteksgatan 11, Stockholm
None

Postadress

Biblioteksgatan 11
Stockholm, 11146

Liknande jobb


Vi söker en Säljkoordinator

Vi söker en Säljkoordinator

21 mars 2024

Kundmottagare/ administratör

Kundmottagare/ administratör

22 mars 2024

Personal till vår administration

Personal till vår administration

15 mars 2024