Marknads- och VD-assistent sökes

Arbetsbeskrivning

SW är ett nischat bolag, specialiserade på rekrytering och konsultverksamhet inom tjänstemannasektorn. Vårt engagemang definieras av kreativitet, nyfikenhet och ett mänskligt fokus. Våra tjänster och våra kunder finns inom ekonomi/finans, kundservice, kontor/administration, HR, försäljning/marknad, IT och teknik.
Läs mer på www.sw.se och gilla oss på Facebook !

Vi söker för kunds räkning en noggrann och driven marknads- och VD-assistent med start omgående. Vår kund är ett väletablerat företag med huvudkontor i Eslöv. Företaget är verksamt inom fordonsbranschen har totalt 35 anställda.

Arbetsbeskrivning

Du kommer att arbeta i en delad tjänst där du under 50% arbetar med marknad och 50% som VD-assistent. Dina arbetsuppgifter är i ett urval följande:

-Arbeta i kontakt med reklambyråer, mässarrangörer och journalister

-Arbeta i kontakt med företagets elva säljare

-Planera och arbeta med mässor och andra lokala events där företaget deltar

- Stötta ansvariga för hemsidan och sociala medier

- Arbeta med beställning av broschyrer, bokning av annonser till tidningar

-Administrera kunddatabasen och biblioteket av mallar och loggor

-Arbeta med orderadministration och statistik

-Assistera VD med ad hoc-uppgifter

-Avlasta administrations-/ekonomiavdelningen vid arbetstoppar

Vem söker vi?

Vi söker dig som har erfarenhet av att arbeta som marknadsassistent och administratör, har du även varit VD-assistent innan är detta meriterande för tjänsten. Du är flexibel, prestigelös och tycker om att hjälpa andra. Som person är du en problemlösare som tycker det är roligt att arbeta i en varierande roll, där du får anpassa ditt arbete utifrån behovet på de olika avdelningarna. Vidare är du en lojal medarbetare med förståelse för vikten av integritet och med hög samarbetsförmåga. Du är flytande i svenska och engelska i tal och skrift och har mycket god IT-vana. Har du intresse av fordon och teknik är detta meriterande för tjänsten. Du har körkort och tillgång till egen bil. Det förekommer resor i tjänsten vilket inte ska vara främmande för dig.

Viktig information

Ovanstående tjänst är på heltid, där du kommer direktrekryteras till vår kund med start omgående. Vi tillämpar löpande urval och intervjuer vilket innebär att tjänsten kan komma att tillsättas innan sista annonseringsdag. Har du vidare frågor kring tjänsten är du välkommen att kontakta ansvarig rekryterare Johanna Hedqvist på 040-665 51 51. Välkommen med din ansökan!

Kontaktpersoner på detta företaget

Anette Skantz
+46 8 407 55 66
Simon Jordal
+46 84075568
Stefan Lidman
+46 8 407 55 65
Marie Bergsman
08/407 55 55
Erik Bodin
+46 84075569
Marie Bergsman
+46 08-4075555
Ulrika Eklund
+46 40 665 51 50
Carina Johnsson
+46 8 407 55 62
Frida Bjerkman
+46 08 407 55 52
Anette Skantz

Sammanfattning

  • Arbetsplats: SW
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Enligt Överenskommelse
  • Heltid Omgående
  • Publicerat: 27 februari 2017

Besöksadress

Humlegårdsgatan 20 Box 7420
None

Postadress

None
Stockholm, 10391

Liknande jobb


3 maj 2024

Administratör

Administratör

3 maj 2024