Marknadsadministratör som trivs i högt tempo!

Arbetsbeskrivning

Har du minst gymnasiekompetens och administrativ erfarenhet? Kanske har du även läst en eftergymnasial utbildning i marknadsföring och har kunskaper inom projektledning? Talar och skriver du obehindrat på svenska och engelska? Är du dessutom duktig i Excel och är en driven och effektiv person ska du söka det här uppdraget med start omgående!

OM TJÄNSTEN
Academic Work söker för kunds räkning en marknadsadministratör för avlastning under en hektisk period hos vårt kundföretag.

Uppdraget är en del av vår personaluthyrning vilket innebär att du kommer att vara anställd av Academic Work men arbeta som konsult hos vårt kundföretag.

Som konsult på Academic Work erbjuds du:

- Kollektivavtal: Samtliga våra tjänster omfattas utav kollektivavtal vilket ger dig avtalsenliga villkor gällande semester, lön, pension, sjukfrånvaro etc.

- Dedikerad konsultchef: Som anställd på Academic Work får du alltid en ansvarig konsultchef som finns tillgänglig för dig under hela anställningsperioden. Konsultchefens uppgift är att hjälpa dig att utvecklas i din yrkesroll samt att säkerställa att du trivs på din arbetsplats.

ARBETSUPPGIFTER
Som marknadsadministratör kommer du att supporta ett flertalet projektledare på marknadsavdelningen med varierande administrativa arbetsuppgifter. Efter vart kan det även bli aktuellt med support av säljkoordinatorn.

Du kommer till exempel att

- göra uppdateringar på hemsidan och i Excellistor

- assistera i olika projekt vad gäller exempelvis beställningar av annonser och dekaler

- assistera vid kampanjer.

Det här är en fin möjlighet för dig som tycker det är kul att arbeta i ett högt tempo och som trivs med administrativa arbetsuppgifter. Vårt kundföretag erbjuder en internationell miljö och många spännande kontakter!

VI SÖKER DIG SOM
har minst gymnasiekompetens och brinner för att hjälpa andra och att arbeta administrativt. Det är positivt om du har en eftergymnasial examen inom marknadsföring, men vi lägger större vikt vid dina personliga egenskaper. Vi ser dock helst att du har arbetat administrativt tidigare. Du talar och skriver obehindrat på såväl svenska som engelska och har goda kunskaper i Excel.

Efterfrågade specifika kompetenser:

- Minst gymnasiekompetens.

- Administrativ erfarenhet.

- Goda muntliga och skriftliga kunskaper i svenska och engelska.

- Goda kunskaper i Excel.

Det är meriterande om du har kunskaper inom eller erfarenhet av projektledning.

Som person är du positiv och serviceminded med god kommunikativ förmåga. Du är av pådrivande karaktär och klarar av att arbeta självständigt, men är inte rädd för att fråga när du är osäker på hur du ska gå vidare. Du trivs vidare i ett högt tempo och har ett effektivt arbetssätt samtidigt som du är noggrann.

Sök tjänsten genom att klicka på Ansök nedan. Vi går igenom urvalet löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdagen.

Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa på lin02@academicwork.se under kontorstid. Ange gärna annonsid i ditt mail.

START: Omgående.

UPPDRAGETS UPPSKATTADE OMFATTNING: Heltid, cirka 6 veckor med eventuell chans på förlängning.

UPPSKATTAD ARBETSTID: 8-17 med möjlighet till flex.

PLATS: Huskvarna.

Academic Work är Home of the Young Professionals. Hos oss kan du arbeta som uthyrd konsult på specifika kunduppdrag eller bli anställd direkt hos ett kundföretag via vår rekryteringsverksamhet. Läs mer på www.academicwork.se

Kontaktpersoner på detta företaget

Konsultchef Kristina Hammarlund

Konsultchef Evelina Samuelsson

Rekryteringskonsult Helen Eriksson
0736-444186 013-244106
Evelina Samuelsson

Rekryteringskonsult Caroline Bruhammar

Rekryteringskonsult Cathrin Eklund Lövstedt
013-244109 0736-448506

Sammanfattning

Besöksadress

Drottninggatan 23
None

Postadress

Drottninggatan 23
LINKÖPING, 58225

Liknande jobb


16 maj 2024

Marknadskoordinator

Marknadskoordinator

15 maj 2024

14 maj 2024

14 maj 2024