OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
ARBETSBESKRIVNING Som marknadsassistent kommer du att arbeta för att stärka Mecels profil externt så väl som internt. I arbetsuppgifterna ingår att samordna marknadsföringsaktiviteter och konferenser, ansvara för att webben är aktuell och korrekt, framtagning av annonser och nyhetsbrev samt införande av dessa. Utöver detta ingår även uppgifter av mer administrativ karaktär. Vidare kommer cirka 20% av tjänsten att utgöra administrativ support till HRavdelningen vid exempelvis bemanning, framtagning av personalstatistik och introduktion av nyanställda. Du kommer även att ansvara för företagets friskvårdsarbete. VEM ÄR DU? Du har eftergymnasial utbildning inom marknadsföring och erfarenhet från en marknadsavdelning. Kunskap av tryck och webbhantering är meriterande. Vi ser dessutom mycket positivt på kunskap inom och erfarenhet av personaladministration. En förutsättning för denna tjänst är goda kunskaper inom Adobes programsvit (Photoshop, InDesign) och Office-paketet samt att du obehindrat talar och skriver svenska och engelska. Vi fäster stor vikt vid dina personliga egenskaper; så som hög grad av servicekänsla, initiativförmåga och samarbetsförmåga samt att du har ett strukturerat arbetssätt. Arbetet förutsätter dessutom att du arbetar med stor integritet, har en personlig mognad samt är noggrann och flexibel. Du kommer dagligen att samarbeta med våra Business Managers, vår HR Manager samt vår VD. Är du rätt person för oss kan vi erbjuda dig ett mycket spännande jobb i en inspirerande miljö!