OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Temp Team ger företag personlig service vid rekrytering till fasta tjänster samt vid behov av tillfällig personal för längre uppdrag. Vi söker till vårt kontor i Göteborg Marknadsassistent med rekryteringskänsla Vi söker dig som har dokumenterad erfarenhet av reception och marknadsföring och är van att hålla en hög servicenivå.Arbetet innebär förutom traditionella marknadssysslor såsom planering av utskick, konsult- och säljaktiviteter även varierade receptionistsysslor.Vi vill dessutom att Du är intresserad av personal och rekryteringsfrågor. Du skall : - Ha minst ett års erfarenhet av marknadsrelaterade arbetsuppgifter - Ha en mycket god administrativ förmåga - Behärska Officepaketet obehindrat - Vara orädd och kunna ha många bollar i luften - Vara stresstålig och flexibel - Ha god samarbetsförmåga Dina arbetsuppgifter blir att syssla med sälj- och marknadsfrågor i stor och liten skala.Du tar hand om receptionen, vår posthantering, leveranser och besökare.Dessutom kommer du skriva annonser och vara behjälplig med administration kring rekryteringsarbetet. Tjänsten ska tillsättas snarast så vi söker framförallt dig som kan börja omgående.