Marknadsassistent till Solna

Marknadsassistent till Solna

Arbetsbeskrivning

Vi söker en driven och ambitiös marknadsassistent till vår kund med kontor mitt i Solna.

Vår kund är ett mindre konsultbolag inom mjukvarubranschen. Vår kund är en trygg och långsiktig leverantör. Företaget har mycket god tillväxt och ekonomi. Nu behöver marknadsavdelningen utökas. För rätt person finns goda möjligheter att vara med och utforma rollen och lära massor av nytt.



Arbetsuppgifter

Som marknadsassistent får du arbeta i en bred roll med varierande arbetsuppgifter. Du ansvarar för att tillsammans med marknadschefen planera, koordinera och driva alla marknadsaktiviteter, högt som lågt. Du är marknadschefens högra hand och jobbar operativt med allt från hemsidan, broschyrer, produktblad, nyhetsbrev och event. Du kommer att ansvara för att ta fram och skriva innehåll till många av företagets marknadskanaler.

Kvalifikationer

Ett krav för att axla rollen som marknadsassistent är att du har studerat marknadsföring på eftergymnasial nivå och har några års erfarenhet av ovanstående arbetsuppgifter. Du har erfarenhet av och känner dig bekväm i olika system såsom Wordpress, Mailchimp och de olika programmen inom Adobe Creative Suite.

Du är en god kommunikatör i både tal och skrift samt har god förmåga att skapa säljande budskap, både i print och digitalt.



- Goda kunskaper i Office-paketet är ett krav
- Mycket goda kunskaper i både svenska och engelska i både tal och skrift är ett krav




Personliga egenskaper

Vi söker efter en kreativ och idérik person som har stor initiativförmåga. Du tycker om att självständigt driva projekt och aktiviteter från start till mål och löser snabbt uppkomna problem på egen hand. Samtidigt är det viktigt att du besitter en mycket god förmåga att samarbeta. Som person har du god social kompetens och sist men inte minst så gillar du högt tempo och att ha många bollar i luften.

Mer om tjänsten

- Tillsättning: under maj/juni
- Omfattning: heltid
- Placering: Solna
- Uppdraget är ett ”hyrköpsuppdrag” och du kommer att bli anställd hos oss på Andara de första 6 månaderna och därefter övergår anställningen till kund om båda parter så önskar





Andara ansvarar för hela rekryteringsprocessen. Vid frågor, kontakta vår rekryteringsansvariga Linda Gadd på linda.gadd@andara.se. Bifoga ditt CV och personligt brev så hör vi av oss så fort vi kan. Urval kommer att ske löpande.



För att vi på bästa sätt ska kunna matcha din kompetens med våra uppdrag kan vi inte ta emot din ansökan på mejl. Vi ber dig därför registrera ditt CV i vår kandidatbank.

Varför jobba på Andara?

Våra kunder brukar beskriva Andara som ett lite mindre, lite erfarnare bemanningsföretag. Vi har lärt oss att en enkel rekryteringsprocess är den mest effektiva. Som de flesta andra bemanningsföretag har vi specialiserat oss. Vår nisch är potential. Vårt uppdrag är att föra samman kunden med individer med olika talanger med störst chans att lyckas. Målsättningen är att både kunden och kandidaten ska utvecklas under tiden tillsammans. Det kallar vi att uppenbara potentialen.



Andara Konsultuthyrning och Rekrytering arbetar som namnet antyder både med bemanning och rekrytering. Alltid på både kandidatens och kundens villkor. Andara är ett lite mindre, lite erfarnare bemanningsföretag med stor förmåga. Personliga, snabba och flexibla.



Andara är konsult- och rekryteringsföretag med uppdraget att föra samman individer med olika talanger, kunskaper och erfarenheter och erbjuda dem ett gemensamt mål att sikta in sig på och en plattform att ta sats utifrån.



Varmt välkommen med din ansökan!

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Andara
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 9 april 2020
  • Ansök senast: 15 maj 2020

Liknande jobb


Videoanalys

Videoanalys

22 april 2024

20 april 2024