Material - och bokningsansvarig till 3Action

Arbetsbeskrivning

3 grundades i december 2000 med visionen att skapa en helt ny plattform för mobil kommunikation.Idag är vi ca 1200 erfarna och drivna entusiaster i ett starkt företag.3 ägs av Hongkongbaserade Hutchison Whampoa och svenska Investor AB, två resursstarka aktörer med djup branschkunskap.Vi ingår också i ett globalt nätverk som bygger mobila multimediatjänster under namnet 3.Vi fortsätter att befästa 3Action som Sveriges främsta arbetsgivare inom Eventförsäljning.Vi är idag ca 100 medarbetare med en medelålder på 23 år som verkligen gillar det vi gör och som ständigt arbetar för att bli bättre.På 3Action jobbar vi med försäljning av 3:s produkter från Söderhamn i norr till Trelleborg i söder, främst i köpcentrum och butiker där det rör sig mycket människor.I samband med att en från 3Actions supportteam går vidare i sin karriär behöver vi nu rekrytera en ny Material- och bokningsansvarig med placering på 3:s huvudkontor i Stockholm.[ 3Action är bolagets resande säljkanal där våra säljare arbetar utifrån montrar som dagligen kittas upp och plockas ner.Tjänsten som Material- och logistikansvarig innebär att du är ansvarig för allt material och alla tjänstebilar inom 3Action.Du ska se till att våra säljare alltid är toppkittade, att de har allt de behöver, både vad det gäller material men även vad det gäller bilar, resor och boende.Dina arbetsuppgifter: .Huvudansvaret för 3Actions 35 tjänstebilar .Närmaste kontaktperson till våra hotell- och resleverantörer och ansvar för bokningar .Ansvara för allt material och har därav daglig kontakt med våra säljare och leverantörer .Ansvara för en årlig kostnadsvolym på över 25 miljoner kronor .Du har en hög organisatorisk förmåga och tycker om struktur .Du tar gärna egna initiativ och tycker om mycket ansvar [ .Du har bra samarbetsförmåga samtidigt som du har en naturlig auktoritet .Du trivs att prata inför folk och har förmågan att förmedla viktig information För att arbetet ska gå så smidigt som möjligt har du tillgång till olika stödsystem, så om du har tidigare erfarenhet av olika bokningssystem är det meriterande.Körkort är ett krav då tjänsten innebär mycket hantering av företagets tjänstebilar.[ Vi erbjuder: .Arbete i ett bolag som satsar på stark tillväxt på en expansiv marknad .En stark försäljningsavdelning med potential att växa .Stort eget ansvar och en språngbräda vidare .Konkurrenskraftiga villkor Passar detta in på dig?Tveka inte - skicka in din ansökan redan idag!Vår ambition är att tillsätta tjänsten omgående så intervjuer sker löpande.

Sammanfattning

Liknande jobb


Office Manager till vår kund i Solna

Office Manager till vår kund i Solna

8 april 2024

Administrative Manager at Serneke International

Administrative Manager at Serneke International

27 mars 2024