Medarbetare, Contact center, föräldravikariat 75%

Arbetsbeskrivning

Clas Ohlson är ett starkt växande företag med visionen att bli en internationell detaljhandelskedja. Affärsidén är att lösa våra kunders praktiska problem i vardagen genom att erbjuda kundservice utöver det vanliga, samt ett brett och prisvärt sortiment inom el, bygg, multimedia, hem och fritid. Vårt uppdrag är tydligt; vi vill bidra till en inspirerande shoppingupplevelse genom att hela tiden försöka överträffa våra kunders förväntningar. Vi erbjuder en rolig och utvecklande arbetsplats med varierande arbetsuppgifter, utbildningar och konkurrenskraftiga löner. Allting vi gör, bottnar i Clas Ohlson-andan där vi värdesätter handelsmannaskap, engagemang, nytänkande, värme och handlingskraft.

Antar du utmaningen?

Vi söker nu en medarbetare till Contact Center på Kundtjänstavdelningen i Insjön. Tjänsten är ett föräldravikariat på 75% under perioden 10 augusti 2015 - 31 december 2015.

Som medarbetare på Contact Center kommer du att ansvara för att lösa våra kunders förfrågningar och problem samt hantera ordermottagning via mail, fax och telefon med övergripande mål att lösa kundernas praktiska problem. Dina arbetsuppgifter blir att svara på frågor om pris och saldo, reservdelsbeställningar, ordermottagning, kommunicera på chatten samt besvara butikssamtal och mail från kunder. Merförsäljning, genom att hjälpa våra kunder att göra ett bra köp, kommer också att ingå i dina arbetsuppgifter. Detta kräver att du har goda datakunskaper samt god kommunikationsförmåga i såväl svenska som engelska, både skriftligt och muntligt.

Vad söker vi?

Vi söker en person som är tekniskt intresserade och brinner för kundtjänstfrågor. Som person vill vi att du är serviceinriktad, noggrann, resultatinriktad samt har god samarbetsförmåga. Detta ställer höga krav på flexibilitet, god problemlösningsförmåga och lyhördhet för kundens behov. Engagemang och ödmjukhet är egenskaper som värderas högt inom Clas Ohlson.

Tjänsten innebär att du måste vara beredd på att arbeta såväl kvällar som helger efter schema.

Rekryteringsinformation

Registrera gärna din ansökan med CV och personligt brev så snart som möjligt, dock senast den 10 juli 2015.

Kontakt

Har du frågor om tjänsterna är du välkommen att kontakta ansvarig chef Elvy Axklint via mail på elvy.axklint@clasohlson.se eller på telefon 0247-649 23. Vid frågor angående rekrytering går det bra att kontakta HR-generalist Mikaela Casselbrant via mail på mikaela.casselbrant@clasohlson.se eller på telefon 0247-264253.

Välkommen med din ansökan!


Clas Ohlson är en dynamisk arbetsplats som präglas av omtanke om varandra och våra kunder. Vår värdegrund genomsyrar allt vi gör och vi är stolta över vårt ursprung. Vill du läsa mer om vår historia eller om hur vi jobbar med kundservice som främsta verktyg, gå in på www.clasohlson.se

Kontaktpersoner på detta företaget

Maria Lilja, Regionmerchandiser
+46470 70 04 31
Matilda Åhs, HR-generalist
+46247 26 40 91
Matilda Åhs, HR-generalist
+46247 26 40 91
Matilda Åhs, HR-generalist
0247 26 40 91
Per Wernqvist, Regionchef
076 724 74 97
Bjarne Bergkvist, Butikschef
060-64 10 00
Lech Kaczorek, Butikschef
040-650 12 00
Andreas Johansson, Butikschef
040-660 62 50
Anna Västå, Rekryterare
0046 247-446 73
Mikael Lindstam, Butikschef
011 450 47 00

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Clas Ohlson AB Insjön
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Enligt Överenskommelse
  • Heltid/ Ej specificerat
  • Publicerat: 23 juni 2015

Besöksadress

Clas Ohlson 79385 Insjön
None

Postadress

Personal
Insjön, 79385

Liknande jobb


25 maj 2024