Medarbetare Helpdesk, Nya Karolinska Solna på Coor, Nya Karolinska Solna

Arbetsbeskrivning

Coor, Nya Karolinska Solna rekryterar. Medarbetare Helpdesk, Nya Karolinska Solna


Coor har fått det stora förtroendet att leverera service till Nya Karolinska Solna. Vill du göra det tillsammans med oss? Detta är en chans till ett jobb i ett av Coors största och mest spännande kontrakt någonsin!

Nya Karolinska Solna kommer att bli ett av världens mest moderna och tekniskt avancerade sjukhus. Driftsättning av det nya universitetssjukhuset sker i etapper under 2016-2018.

Coor ansvarar för samordning, utveckling och leverans av arbetsplats-, fastighets- och logistiktjänsterna på sjukhuset. Vi ansvarar för de stödfunktioner som behövs för att sjukvårdsverksamheten ska kunna utföra sitt livsviktiga uppdrag. När vi är i full drift 2018 kommer vi att vara ca 330 medarbetare i vårt team.

Vi söker nu en medarbetare till vår Helpdesk, med anställningsstart omgående. Är du vår nya stjärna?


OM ROLLEN
Helpdesk tar emot och hanterar samtliga felanmälningar, bokningar och förfrågningar på det nya sjukhuset, och är ett viktigt nav i serviceleveransen. Vi erbjuder dig arbete i en engagerad, trevlig och tätt sammansvetsad grupp som arbetar i nära dialog med kunden och övriga centrala supportfunktioner på sjukhuset.

Exempel på arbetsuppgifter:
- Arbeta i ärendehanteringssystemet enligt fastlagda rutiner
- Registrera och hantera felanmälningar och beställningar i ärendehanteringssystemet
- Bereda, planera och genomföra inköp
- Fakturera, debitera och kreditera arbetsorder
- Arbeta aktivt med förbättringsförslag
- Upprätthålla en god dialog med medarbetare, kunder och leverantörer

Arbetsplatsen ligger i Solna, Stockholm.Arbetstider enligt rullande schema, samtliga dagar i veckan, kl. 06.30-21.30.


VÅR KANDIDAT
Detta är en spännande roll för dig som har erfarenhet av serviceyrket och trivs i en händelserik och föränderlig miljö. Vi ser att du har längre erfarenhet av arbete med ärendehantering, arbete i kundtjänst eller liknande.

Du har mycket god förmåga att skapa dig förståelse för processer, flöden och dess påverkan på helheten. Du visar följsamhet och intresse för den verksamhet du arbetar i och motiveras av att hitta lösningar, både i planerade och plötsligt uppkomna situationer. Du arbetar strukturerat, är noggrann och har en väl utvecklad prioriteringsförmåga.

Då du har mycket kontakt med såväl medarbetare, kunder som leverantörer är det avgörande att du har en hög grad av samarbetsvilja, emotionell stabilitet och positiv grundattityd. Vi söker dig som har förmåga att balansera krav från olika intressenter och som tar ett personligt ansvar för serviceleveransen och dess kvalitet.

Du har datorvana och kunskaper i Office-paketet. Din svenska och engelska är god i både tal och skrift. Erfarenhet av att arbetat i team samt ytterligare språk ser vi som meriterande.

Stämmer detta in på dig? Tveka inte att höra av dig! Urval och intervjuer genomförs löpande och så snart vi hittat vår stjärna kan annonsen komma att stängas ner, så vänta inte med din ansökan.


VI ERBJUDER
Coor är en trygg, säker och trivsam arbetsplats. Vi erbjude...


Läs mer på http://hpr.to/j6120

Kontaktpersoner på detta företaget

Coor, Nya Karolinska Solna

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Coor, Nya Karolinska Solna Solna
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Månadslön
  • Heltid Tillsvidare
  • Publicerat: 25 november 2016

Besöksadress

Gävlegatan 63, Solna
None

Postadress

Gävlegatan 63
Solna, 17164

Liknande jobb


3 april 2024

3 april 2024

Supporttekniker

Supporttekniker

3 april 2024

3 april 2024