Medarbetare inom First Line Support och Administration till Storex

Medarbetare inom First Line Support och Administration till Storex

Arbetsbeskrivning

Dina arbetsuppgifter
Till vår kund Storex som arbetar inom tredjepartslogistik söker vi nu en kollega till 1:st Line support gentemot Storex företagskunder. Tjänsten innefattar att svara på frågor via både mejl och telefon och supporta kunderna med de funderingar som inkommer. Även administrativa bitar, som att handha arbetsordrar och att samla in fakturaunderlag, ingår i rollen.

Storex ligger i Sörred/Torslanda och du kommer avlasta det befintliga teamet, där tre kollegor idag arbetar. Tjänsten är ett föräldravikariat som startar då rätt kandidat är funnen och pågår till strax efter sommaren 2021.


Din profil
Du är serviceinriktad och kommunikativ i ditt sätt. I rollen ingår många kontaktytor, både med kunder såväl som med interna medarbetare, då framförallt med personalen som arbetar på lagret samt de som tillhör ditt team. Att ha ett prestigelöst och enkelt sätt att förhålla sig till dina kollegor är därför nyckeln i den här rollen.
Du är noggrann och strukturerad och tycker om att administrera samt är van att ha datorn som ditt arbetsverktyg. Arbetstiderna är vardagar under kontorstid och möjlighet till flextid finns mellan kl.7-18.
Arbetsplatsen har en bit till närmsta busshållplats, varför tillgång till egen bil är en fördel.

Vi arbetar med löpande urval och tjänsten kan komma tillsättas innan ansökningstiden löpt ut. Uppdraget är ett konsultuppdrag så du kommer bli anställd av oss på Söder & Co Göteborg.
Registrera din ansökan redan idag på www.soderco.se



Om oss
Söder & Co är ett auktoriserat rekryterings- och bemanningsföretag. Vi har lång erfarenhet från branschen och vet hur viktigt det är med stark lokal förankring. Då vi är ett fullserviceföretag inom bemanningsbranschen hjälper vi våra kunder med kompetensförsörjning och flexibilitet i alla delar av bolaget. Våra samarbeten bygger på relationer grundade på långsiktighet, engagemang, enkelhet och förtroende.

Det går bra för Söder & Co och en kul grej när det går bra är att man behöver bli fler. På Söder & Co är vi alltid intresserade av att knyta till oss rätt personer. För hos oss är det människorna som gör skillnad. Vi erbjuder dig marknadsmässig lön, tjänstepension enligt vårt kollektivavtal med unionen, friskvårdserbjudande, roliga medarbetaraktiviteter och personligt engagemang från din närmsta chef. Vår framgång bygger på din framgång. Välkommen till oss!

Ansökan:

Låter detta som en tjänst för dig? Skicka in en ansökan via www.soderco.se så snart som möjligt, vi arbetar med löpande urval! Vi hanterar inte ansökningar som inkommer på annan väg. Frågor? Kontakta ansvarig rekryterare Sofia Berggren på 0707-27 33 45.

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Söder & Co Göteborg AB
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 28 oktober 2020
  • Ansök senast: 26 november 2020

Liknande jobb


Partner Care Agent - Onboarding

Partner Care Agent - Onboarding

12 april 2021

Kundsupport till Comhem i Eskilstuna - start 10 maj

Kundsupport till Comhem i Eskilstuna - start 10 maj

12 april 2021