Medarbetare kundcenter, vikariat

Medarbetare kundcenter, vikariat

Arbetsbeskrivning

Vi söker en medarbetare till vårt kundcenter. Tjänsten är heltid och ett vikariat som sträcker sig till sista augusti 2022.
Jobbet:
Kundcenter ansvarar för inkommande samtal, felanmälan, chatta med våra kunder, nyckelutlämning till våra entreprenörer och administrativa uppgifter.
Var fjärde vecka jobbar man som kundcentermedarbetare i vår Bobutik. Där servar man de kunder som vill göra felanmälan, besvarar frågor inom Kundcenters ansvarsområde och tar emot telefonsamtal och chattar med våra kunder.
Viktigt i tjänsten är att man har lätt för att växla mellan olika uppgifter, tar tag i uppgifter på egen hand, är lösningsorienterad och har en positiv inställning till att serva våra interna och externa kunder.
I vårt kundcenter arbetar fyra medarbetare och organisatoriskt tillhör man vår marknadsavdelning.


Din kompetens:
Du har 3-årigt gymnasium.
Du har vana av arbete med mycket kundkontakt.
Du har god datavana.
Du kan kommunicera på engelska i tal och skrift.


Dina egenskaper:
Som person är du en noggrann och engagerad lagspelare som har lätt för att kommunicera. Du tycker om att arbeta i team och med olika saker. Du tycker om att ge service och har förståelse för våra kunders olika behov.


Upplysningar:
Marknadschef Anna Timander, 023-458 21
HR-chef Göran Olsson, 023-458 73
Vi har valt rekryteringsförfarande och vill därför inte bli kontaktade av säljbolag eller rekryteringsföretag.
Sista ansökningsdag är fredag den 17 december 2021 och intervjuer kommer att ske löpande.

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Kopparstaden AB FALUN
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 7 december 2021
  • Ansök senast: 17 december 2021

Postadress

VÄSTERMALMSVÄGEN 26
FALUN, 79119

Liknande jobb


15 juni 2024