Medarbetare rekryteras till vårt Service Center i Solna

Medarbetare rekryteras till vårt Service Center i Solna

Arbetsbeskrivning

Fastum är en helhetsleverantör av förvaltningstjänster för bostadsrättsföreningar inom såväl ekonomisk som teknisk förvaltning. Närmare 900 st bostadsrättsföreningar är idag kunder hos oss. Vi verkar främst inom Uppsala och Stockholm men har även kunder i övriga Sverige. Vår ambition är att via personliga relationer hjälpa och stötta våra brf:ers styrelser till en enkel och trygg vardag. Idag är vi ca 90 st anställda inom koncernen.


Som medarbetare i Service Center hos Fastum är det du som blir ansiktet utåt och har daglig kundkontakt med bostadsrättsinnehavare, hyresgäster och mäklare.
Du hjälper dem med frågor rörande sitt boende och mäklarservice. Du ingår i ett team tillsammans med fem kollegor.
Då vi har både ekonomisk och tekniks förvaltning inom gruppen är arbetsuppgifterna varierande.
Exempel på arbetsuppgifter:
Mottagande och registrering av felanmälningar.
Administration av taggar och nycklar.
Handläggning av inkomna ärenden i vårt ärendehanteringssystem.
Administration av beställningar och fakturering.
Tjänsten innebär mycket kontakt med styrelser, boende och mäklare.
Telefonväxelarbete.
Hantering av inkommande post.


Din profil
Vi söker dig som har erfarenhet av administration och är van vid kundkontakt. Meriterande är om du har erfarenhet av kundtjänstarbete och ovanstående arbetsuppgifter. Du är en person som gillar att ge kunder snabb och bra service. Du behöver ha en hög integritet, vara strukturerad och stresstålig.
Du tycker om att skapa goda relationer och har ett öppet förhållningssätt till alla du möter.
Vi lägger stor vikt vid dina personliga egenskaper och ser gärna att du är en person som inte är rädd att hugga tag i arbete och utmaningar, du är öppen, lyhörd och ser affärsmöjligheter i mötet med våra kunder.
Då arbetet innefattar kontakt med kunder och medarbetare så är det viktigt att du är bra på att kommunicera i tal och skrift på både svenska och engelska. Du har goda kunskaper i MS Office och har lätt för att lära dig nya affärssystem. Körkort är meriterande.
Vid eventuell anställning tas sedvanlig kreditprövning och utdrag ur brottsregistret.


Vi erbjuder
En heltidstjänst med placering på vårt kontor i Solna. Arbetstiden är 40 tim/vecka. Vi är kollektivavtalsanslutna till Almega Fastighetsarbetsgivarna. Vi erbjuder Friskvårdsbidrag.
Urval kommer att ske löpande och tjänsten ska tillsättas så snart som möjligt.
Skicka din ansökan till jobb@fastum.se

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Fastum AB Solna
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 11 januari 2022
  • Ansök senast: 10 februari 2022

Postadress

Råsundavägen 18
Solna, 16967

Liknande jobb


Socialadministratör Ekonomiskt bistånd i Partille kommun

Socialadministratör Ekonomiskt bistånd i Partille kommun

27 maj 2024

27 maj 2024

BESÖKSBOKARE Stocksund

27 maj 2024

27 maj 2024