OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Till General Motors Norden AB söker Adecco en en medarbetare till reservdelsrådgivning.Du blir en del av ett team om 2 handläggare, ansvarig för support gentemot återförsäljare i hela Sverige tillhörande GM Sverige.Arbetsuppgifter och ansvarsområden .Bistå personal och återförsäljare med support i frågor rörande reservdelar och tillbehör .Säkerställa löpande information till återförsäljare avseende orderstatus, förväntat leveransdatum osv. .Ta emot reklamationer och vidarebefordra dessa till Saab Automobile/GM Europe, samt bevaka ärendet ifråga .Bistå personal och återförsäljare med support gällande tekniska frågor om Electronic Parts Catalogue, samt vidarebefordra till GM Europe .I övrigt förekommande administrativa ärenden (rapportering etc) Du blir placerad vid GM Sveriges kontor i Marievik/Liljeholmen med en anställning genom Adecco.Arbetstiden är förlagd till heltid; måndag-fredag ordinarie kontorstider med möjlighet till viss flexibilitet beroende på avdelningens bemanning.De kommunikationsmedel du främst kommer att använda är telefonen samt e-mail.Vi söker dig som tidigare arbetat med liknande arbetsuppgifter.God datavana, främst i Officepaketet, samt förmåga att snabbt sätta dig in i nya system tillsammans med goda kunskaper i engelska (tal och skrift) är krav.Stor vikt kommer att läggas vid personlig lämplighet.Tjänsten innebär mycket eget ansvar, varför vi söker dig som är van problemlösare.Du har förmågan att prioritera och strukturera ditt arbete, ett utpräglat servicesinne och kundfokus, är flexibel, samt har "skinn på näsan".Stämmer denna beskrivning in på dig?Välkommen att sända din ansökan innehållande personligt brev och meritförteckning till adressen nedan.Vi erbjuder ett spännande uppdrag för rätt person! Tjänsten tillträdes omgående/enligt överenskommelse.