OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Med över 120 varuhus i Tyskland, Österrike, Tjeckien, Nederländerna, Schweiz, Sverige, Luxemburg, Rumänien och Slovakien, cirka 12.000 anställda och en årsomsättning på över 2,2 miljarder Euro tillhör HORNBACH en av Europas största byggvaruhuskedjor.Det svenska huvudkontoret ligger i Göteborg, där också den första bygg - och trädgårdsmarknaden öppnades under 2003.Under våren 2005 öppnades den andra, då i Malmö.Sommaren 2008 öppnades vårt varuhus i Botkyrka utanför Stockholm, och vår expansion i Sverige fortsätter. Du ska arbeta hos oss med professionell service till våra kunder.Du ska delta aktivt i avdelningens dagliga göromål och du sprider gärna kunskap om och utvecklar ditt ansvarsområde.Dina viktigaste arbetsuppgifter består av att boka hemtransporter till kunderna, varuutlämning, varulagring, att arbeta aktivt med våra kundkort samt att genomföra de dagliga rutinerna för avdelningen.Du deltar aktivt i det dagliga servicearbetet och bidrar till att varuhusets arbetsklimat, kompetens- och servicenivå alltid är på topp.Du bör ha kunskap om olika kunders krav och förväntningar.Du har en utpräglad känsla för service och är kundorienterad.Du har daglig kontakt med kunderna och Ditt mål är nöjda kunder.Vid behov hjälper du till med andra förekommande arbetsuppgifter i varuhuset.Du ska ha god datorvana, kunna arbeta självständigt samt ta initiativ och ansvar.Truckvana och truckkort är meriterande. Arbetstid: Heltid, 38,25 tim per vecka Schemalagd arbetstid, varannan helg Tillträde enl.överenskommelse Lön:enligt överenskommelse Kollektivavtal med Handels
Kontaktpersoner på detta företaget
Magnus Nilsson
040-536385
Mats Lydén, Avdelningschef
040-53 63 81
Mikael Warzin
+46 040-536383
Patrik Lagerstedt, Avdelningschef
040-536384
Christian Dalentoft
040-536382
Sara Ernström
+46 +46 317799223
Sara Ernström
+46 0317799223