Medarbetare till Contact Center

Arbetsbeskrivning

Malmö Aviation är Sveriges näst största reguljära flygbolag och ingår i Braathens Aviationkoncernen. Med 12 moderna jetflygplan trafikerar Malmö Aviation Malmö, Göteborg , Umeå och Östersund med cityflygplatsen Bromma Stockholm Airport som nav. Vi flyger även charter till en rad europeiska destinationer. Årligen flyger cirka 1,5 miljoner passagerare med Malmö Aviation och omsättningen är cirka 1,5 miljarder. Malmö Aviation är miljöcertifierat enligt ISO14001 och har totalt cirka 490 anställda. Vi har under de senaste åren vunnit en rad prestigefyllda priser och är både bästa affärsresebolag som bästa servicebolag inom inrikestransporter.
Mer information finns på www.malmoaviation.se


Malmö Aviation har ambitionen att ha Sveriges bästa kundservice – varje dag. Nu behöver vi ytterligare en medarbetare som vill vara med och hjälpa oss att lyfta vår kundservice mot nya höjder.

Vi söker en driven och prestigelös medarbetare till vårt Contact Center i Malmö. Tjänsten är ett föräldraledighetsvikariat på heltid under perioden 2014-03-01 – 2015-08-31.

På Contact Center är du spindeln i nätet och Malmö Aviations ansikte utåt. Det är ett omväxlande arbete i högt tempo där du både ansvarar för att ge våra kunder ”utmärkt service” på ett proffsigt och trevligt sätt samt för försäljning av biljetter och andra tilläggsprodukter. Arbetstempot på avdelningen varierar och du får inte vara rädd för att ”ge det lilla extra”, framförallt vid störningar i trafiken då belastningen är extra hög. Du kommer att arbeta tillsammans med 10 kollegor som alla brinner för kundservice och försäljning. Arbetstiderna är vardagar 08.00-17.00.

Arbetsuppgifter
Dina huvudsakliga arbetsuppgifter kommer att bestå av biljettförsäljning per telefon, och allmänna kundserviceärenden. Följande arbetsområden finns också på Contact Center:

* Affärsresor, Privatresor, Kampanj/specialerbjudande
* Internetsupport
* Bonusprogram
* Agentsupport
* Reklamationer
* Reception

Kvalifikationer
Vi söker dig som tidigare arbetat med kundtjänst/försäljning och därmed haft kundkontakt. IATA-kompetens, Amadeus/altea eller kunskap i andra GDS:er är meriterande men din personliga attityd och din försäljningsvilja är viktigast för oss.

Du har en bra telefonröst och behärskar det svenska såväl det engelska språket i tal och i skrift. Talar du ytterligare språk är det meriterande.

Som person är du målmedveten och tycker om att skapa resultat. Du är en tävlingsmänniska men inser också att hela teamet måste prestera för att nå målet. Du älskar försäljning och är utrustad med fingertoppskänsla för vad olika situationer kräver. Utmärkt service är en självklarhet för dig!

Ansökan
Din ansökan vill vi ha senast 2014-01-27. Du ansöker via länken nedan.

Har du frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta:
Anna-Maria Lindblad, Operativ chef Contact Center, tel 040-660 23 20
Carin Aulin, HR, tel 040-660 28 43

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Malmö Aviation Malmö
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • enligt ök
  • Heltid, vikariat
  • Publicerat: 10 januari 2014

Postadress

Jägershillsgatan 18
Malmö, 20120

Liknande jobb


Resesäljare

21 april 2010

22 april 2010

Sales Consultants

27 april 2010

Kvalificerad Kundservicemedarbetare

12 maj 2010