OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
EDB Business Partner är ett av Nordens ledande IT-företag och är noterat på Oslobörsen. Koncernen har 3 900 anställda, varav 1 500 i Sverige, och hade 2005 en omsättning på SEK 5,6 miljarder. EDB erbjuder lösningar inom hela spektrat av verksamhetskritiska IT-tjänster, från applikationstjänster och branschlösningar till drifts- och nätverkslösningar. EDB strävar efter att vara en stark och nära IT-partner som bidrar till att kunderna kan bli mer effektiva i att lösa sina uppgifter och nå sina mål. www.edb.se Vi söker ett antal medarbetare till Contact Center, som är beläget vid vårt kontor i Solna. I arbetsuppgifterna ingår att ta emot samtal/e-post från sökande till landets högskolor och universitet, samt registrering av betyg/meriter för höstantagningen 2007. Anställningen inleds med ca 1 veckas utbildning. Vi söker dig som har stor servicekänsla, erfarenhet av kundtjänst, god registreringsvana, god samarbetsförmåga, språkkunskaper i engelska.