OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
På PartnerTech i Vellinge arbetar ca 200 personer. Här finns specialkompetens för montering av produkter och moduler inom elektronikproduktion. I Vellinge finns även stor erfarenhet av att medverka i utvecklingsprojekt tillsammans med våra kunder.
Nu söker vi en medarbetare till vår ekonomiavdelning på grund av pensionsavgång.
Dina huvudsakliga arbetsuppgifter blir;
-kundreskontra
-registrering av kundinbetalning
-kundreklamation
-räntefakturering
-bankbetalning
-avstämning balanskonto
-prisjusteringar
-uppdatera valuta mot SEB
-pantsättning på SEB
-reseförskott
-posthantering
-betalningspåminnelse
-kundfakturering
Din utbildningsbakgrund bör vara gymnasieekonom eller motsvarande samt att du har arbetat minst 3 år på en ekonomiavdelning, helst inom tillverkande industri.
Vi söker dig som är serviceinriktad, noggrann, flexibel och positiv. Du måste kunna förmedla olika ekonomiska problem på ett tydligt sätt till andra, samt vara ifrågasättande när så behövs. En fördel är om du tidigare har arbetat i Movex.