Medarbetare till helpdesk

Medarbetare till helpdesk

Arbetsbeskrivning

Att jobba i vår helpdesk innebär att du, tillsammans med dina kollegor, hjälper våra kunder med allt från enkla till lite mer komplicerade IT-bekymmer som uppstår i deras arbetsvardag. För att vara ett bra stöd till de som kontaktar oss behöver du bland annat ha kunskaper i Microsoft 365, Azure, Active Directory, Windows Server och nätverk. Om du inte kan allt det här behöver du inte oroa dig, vi hjälps självklart åt genom att dela kunskap och uppdrag med varandra.
Enkelt och tryggt att be oss om hjälp
Du har service och ett schysst förhållningssätt i blodet. Det visar sig i att du är en förträfflig lyssnare och snabbt drar slutsatser om på vilket sätt du bäst kan hjälpa kunden. Din framtoning är ödmjuk och bekräftande, där kundens upplevelse av att snabbt bli förstådd och hjälpt lägger grunden till att det alltid känns enkelt och tryggt att be oss om hjälp.
Avundsvärda framtidsutsikter och en del galenskap
Om du uppskattar en arbetsplats som erbjuder stort utvecklingsutrymme, schyssta och kunniga kollegor, avundsvärda framtidsutsikter och en del galenskap, då är vi helt rätt för dig. Om du dessutom skriver under på vårt motto, ”att göra andra bättre”, och vet med dig att du gillar att tillhöra ett gäng som ligger i teknisk framkant, ja då är saken klar. Det är ju här du ska jobba.
Ansök idag
Skicka din ansökan med CV till ansokan@triatech.se, gärna idag, eftersom vi intervjuar löpande. Om du har frågor om tjänsten eller TriaTech är du varmt välkommen att höra av dig Åsa Jennervall på asa@triatech.se eller 0243-79 79 05.
Förmåner
Förutom riktigt härliga kollegor erbjuder vi möjlighet att jobba på distans/hemifrån. Vi värnar också om våra anställdas hälsa och ger därför alla anställda ett frikostigt friskvårdsbidrag. Bland annat.
TriaTech IT
TriaTech arbetar med infrastruktur både lokalt och i molnet och vi är ofta våra kunders IT-avdelning. Vår vision är att leverera ”IT som ger mer värde”. Det innebär att vi levererar bortom produkten eller tjänsten – med den tydliga ambitionen att våra kunder ska kunna ta tillvara på sin investering fullt ut. TriaTechs motto ”Gör andra bättre” sitter i ryggmärgen på alla oss som jobbar här och är grundläggande för oss i mötet med varandra och våra kunder.
Öppen för alla
Vi fokuserar på din kompetens, inte dina övriga förutsättningar. Vi är öppna för att anpassa rollen eller arbetsplatsen efter dina behov.

Sammanfattning

  • Arbetsplats: TRIATECH IT AB BORLÄNGE
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 22 augusti 2022
  • Ansök senast: 21 september 2022

Postadress

FORSKARGATAN 3
BORLÄNGE, 78170

Liknande jobb


19 maj 2024