Medarbetare till Kundcenter i Östersund

Arbetsbeskrivning

Swedbank främjar en sund och hållbar ekonomi för de många människorna, hushållen och företagen. Vår vision är att stå för hållbar tillväxt “Beyond Financial Growth”. Som en ledande bank på hemmamarknaderna Sverige, Estland, Lettland och Litauen erbjuder vi ett brett utbud av finansiella tjänster och produkter.

Vi söker medarbetare som delar våra värderingar - öppen, enkel och omtänksam - och som vill bidra till att möjliggöra för människor, företag och samhället att växa. Om du delar den ambitionen med oss kommer du att finna många utmaningar här. I Swedbank har du möjlighet att växa, det är ditt eget driv och övertygelse som avgör hur du utvecklas.


Kundcenter är den stora kontaktpunkten för merparten av bankens kunder och vi finns på fem orter i Sverige: Piteå, Östersund, Stockholm, Göteborg och Halmstad. Vi har öppet dygnet runt alla dagar i veckan och möter bankens privat- och företagskunder per telefon, i sociala medier och andra direktkanaler. Våra kunder blir allt mer intresserade av att kontakta oss därför söker vi nu nya drivna kollegor till Kundcenter i Östersund.

Vi söker nu ekonomiintresserade medarbetare till Kundcenter i Östersund
- Är du en av oss?

Vårt första och största fokus är kundnöjdhet. Vi söker dig som har stort engagemang och ett naturligt intresse för kunder och sociala relationer. Ditt uppdrag kommer vara att hjälpa våra kunder med ekonomiska frågor som främst handlar om våra produkter- och tjänster. Du gör alltid ditt yttersta för att serva våra kunder på bästa sätt och triggas av att överträffa förväntningar. Det är viktigt att du har en egen drivkraft att nå uppsatta mål inom effektivitet och försäljning. Du är öppen, glad, trygg och orädd och bemöter våra kunder professionellt. Givetvis bidrar du med gott humör och energi till både kollegor och kunder.

Vi värdesätter erfarenhet från både serviceyrken och finansbranschen, men med ett eget ekonomiskt intresse kommer man också långt.

Vi erbjuder en aktiv arbetsmiljö med många kollegor där du ingår i ett team. Du får ett nära ledarskap i form av en affärschef som coachar dig framåt för att nå dina individuella mål. Lika viktigt är ditt bidrag till teamet för gemensam framgång.

Våra öppettider är dygnet runt, men du kommer schemaläggas mellan kl.6:45-23:15. Vi har öppet årets alla dagar, vilket innebär att du kan bli schemalagd även på helger.

Vi har gjort vårt medieval för rekrytering och undanber oss därför kontakt med annonssäljare eller säljare av andra rekryteringstjänster.

Kontaktpersoner på detta företaget

Emma Svensson

Markus Svensson

Ulrika Bergman

Evelina Jämtgård

Frida Östlund

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Swedbank Kundcenter Stockholm
  • 3 platser
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • enligt avtal/överenskommelse
  • 38,5 Tillsvidare
  • Publicerat: 30 januari 2017

Besöksadress

Belonasvängen 2 B
None

Postadress

Belonasvängen 2 B
Stockholm, 11264

Liknande jobb


Bankrådgivare

15 maj 2024

Kundansvarig

Kundansvarig

10 maj 2024