OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Om oss Securia med huvudkontor i Stockholm och försäljningskontor i Uppsala finns dessutom etablerade i Finland, Polen, Ryssland och i Ukraina och erbjuder vardagssäkerhet till privatpersoner och företag.I denna nisch är Securia ett av de ledande företagen i Norden.Tjänsteutbudet innefattar bl.a ett telefonnummer för att spärra alla konto- och kreditkort, märkning för att returnera förlorade eller tappade saker som t ex nycklar och mobiltelefoner.Försäljning sker främst genom egna kanaler men även via samarbetspartners.För ytterligare information om företaget och våra tjänster besök gärna www.securia.se Vi sitter i nyrenoverade lokaler på Gärdet i Stockholm och har öppet för försäljning måndag-torsdag 09:00-21:00, fredag 09:00-17:00 samt lördag-söndag 12:00-18:00.Vårt mål är att Du genom ett utmanande arbete och inspirerande kollegor ska känna glädje av att komma till arbetet.Om arbetet Du kommer att arbeta tillsammans med vår kundombudsman i ett kvalitetsprojekt för att säkerställa betalningsflödet hos våra kunder.Projektet sträcker sig initialt över tre månader med möjlighet till förlängning och arbetstiden är förlagd mellan 09.00 och 18.00 måndag - fredag.Om dig Vi söker Dig som har stor människokännedom och social kompetens.Du är lyhörd, ödmjuk och har ett moget synsätt och kan fokusera på rätt saker i svåra situationer.Du besitter ett lugn och en övertygande förmåga och är en driven och entusiastisk person som visar prov på ett stort engagemang i Ditt arbete.Du gillar utmaningar, strävar efter att lyckas och ger inte upp i första taget.Har du tidigare erfarenhet av kundtjänst och/eller försäljning ser vi det som meriterande. Tjänsten kommer att tillsättas snarast möjligt så vänta inte med din ansökan.