Medarbetare till kundservice inom tågtrafik

Arbetsbeskrivning

Arbetsbeskrivning
 
Vi söker nu medarbetare till vår kund inom tågtrafik. Du som vill ge god service, har lätt för att se lösningar och som tycker om att hjälpa resenärer i hela landet, kommer att trivas hos oss. Vi som jobbar här besvarar olika frågeställningar via telefon och mail. 
Tempot kan tidvis vara högt i samband med trafikstörningar och vi strävar efter att ge den bästa möjliga kundservice med expertis och engagemang. Du har därför en positiv attityd, lätt att lära dig nya saker, är resultatorienterad och har inga problem för att anpassa dig till nya situationer.
 
Hos Webhelp har du goda utvecklingsmöjligheter då vi är en lärande organisation och regelbundet har olika typer av utbildningsinsatser för våra medarbetare.
 
Vi söker dig som
 
Har en mycket god social och verbal förmåga, uttrycker dig väl i tal och skrift. Du är proaktiv till naturen, brinner för service och är lyhörd för resenärens behov.
 
Du har:
 
 • Gymnasiebetyg i svenska och engelska A - tas med på intervju 
• God datorvana, vilket är ett krav, samt goda kunskaper i MS Office. 
• Goda språkkunskaper i svenska, både muntliga såväl som skriftliga 
• Goda språkkunskaper i engelska, muntliga såväl som skriftliga 
• Goda geografiska kunskaper. (Sverige) 
• Övriga språkkunskaper är meriterande 
• Erfarenhet av försäljning från resebranschen är meriterande
 
Om Webhelp Nordic
 
Som medarbetare hos Webhelp får du alla verktyg som krävs för att lyckas genom utbildning och kontinuerlig coaching. Vi erbjuder goda utvecklingsmöjligheter och du kommer att få en bra grund att stå på för en fortsatt framtida karriär. Du får lära känna många härliga arbetskollegor som bidrar till Webhelps positiva arbetsklimat!
 
Webhelps Värdeord
 
 Webhelps värdeord är: Lead, Learn, Share. Våra värdeord beskriver vad vi anser är viktigt i vårt dagliga arbete. De beskriver hur vi arbetar och hur vi vill uppföra oss för att lyckas göra vårt allra bästa i varje stund. 
Som arbetsgivare brinner vi för att det ska vara
 
• Fun & Social
Vi tycker det är spännande att möta kollegor och kunder.
• Learning & Growing
 Vi älskar att utvecklas och lära oss nya saker.
• Challenges & Recognition
Vi tror på att ge, få och bekräfta våra prestationer.
 
När du har registrerat din ansökan kommer du att bli ombedd att fylla i ett personlighetsformulär via mail. Det är viktigt att du gör testet för att du ska gå vidare i rekryteringsprocessen.
 
Om jobbet
 
Region
Östersund i Jämtlands län
 
Arbetstid / Varaktighet
 Kundtjänsten är öppet 8-22 alla dagar i veckan. Vi söker både heltidsanställda tillsvidare med 6 månader provanställning samt timanställda.
 
Du börjar med en utbildning som varar i 2 veckor. Den är på dagtid 08.00-16.30 måndag-fredag. Ett krav är att man kan delta under hela utbildningstiden.
 
Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval av ansökningar.
 
Lön / Förmåner 
Löner enligt kollektivavtal 
Friskvårdsbidrag 
Massagebidrag
 
Kontaktpersoner 
Amanda Löfgren (amanda.lofgren@nordic.webhelp.com) 
Peter Korhonen (peter.korhonen@nordic.webhelp.com)

Kontaktpersoner på detta företaget

Katrina Jagodzinska
0733304222
Sofia Stenqvist
070-248 39 28
Sofia Stenqvist
0702483928
Filippa Larsson

Eric Gustafson
+46 8 5010 4000
Tommy Andersson
+46 70 296 55 04
Marie Kvarnlöf
+46 76 109 17 56
Jacob Arvidsson
+46 8 5010 4000
Jennie Olsson
0702745780
Jacob Arvidsson
+46 8 5010 4000

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Webhelp Nordic Kalmar
  • 12 platser
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Enligt kollektivavtal
  • Kundtjänsten är öppet 8-22 alla dagar i veckan. Vi söker både heltidsanställda samt timanställda
  • Publicerat: 8 februari 2017

Besöksadress

Borgmästaregatan 5
None

Postadress

Borgmästaregatan 5
Kalmar, 39235

Liknande jobb


Kundtjänstmedarbetare

2 juni 2024

Kundtjänstmedarbetare

2 juni 2024