Medarbetare till kundsupport

Arbetsbeskrivning

Vill du ha ett jobb där du uppmuntras att ta ansvar, vara nytänkande, ha kul och ge bästa möjliga service till kunden? Då kan det här vara jobbet för dig! Vår prisbelönta kundsupport söker fler medarbetare som vill bidra till att skapa en bättre framtid för miljoner människor!



Om tjänsten

Som Sparcoach hos oss är de huvudsakliga uppgifterna att ge våra kunder en upplevelse som överträffar deras förväntningar och inspirerar till ökat sparande och innovation. Vi är serviceinriktade, lyhörda och tillmötesgående samtidigt som vi är personliga och har spjutspetskompetens. Kundsupport präglas av Avanzas fyra värderingar; Kundfokus, Ansvarstagande, Nytänkande och att det ska vara Kul att gå till jobbet! Vi vill också att våra anställda ska växa hos oss och uppmuntrar därför egna initiativ.

Du kommer att arbeta med ett engagerat och härligt gäng på ett 30-tal heltidsanställda som primärt servar våra kunder via telefon och mail. Tjänsten är på heltid med preliminärt startdatum den 20e augusti 2020. I samband med anställning utbildas du under tre veckor för att därefter kunna påbörja arbetet som Sparcoach.



Din profil

Eftersom vi är företagets röst utåt är det viktigt att du som person tycker om att kommunicera med människor och ser det som en självklarhet att alltid ge kunden bästa tänkbara service. För att trivas hos oss tror vi att du är ansvarsfull, noggrann och gillar att samarbeta med dina kollegor. Arbetstempot är stundtals högt och för att trivas med det behöver du även vara stresstålig och ha en positiv attityd. Vi arbetar i en föränderlig bransch som ständigt utvecklas, du måste vara väl mottaglig för en ökad grad av digitalisering i ditt arbetssätt. Detta i takt med att kundupplevelsen ständigt utvecklas och förbättras.

Vi ser gärna att du har:

- Grundläggande gymnasieutbildning
- Erfarenhet från kundserviceyrke, då gärna inom finans men det sista är inget krav


Meriterande är det om du har:

- Grundläggande ekonomisk, juridisk eller teknisk högskoleutbildning



Vi erbjuder

Du får ett spännande, intensivt och utvecklande jobb som ger stort utrymme för egna initiativ. Tillsammans med ca 450 trevliga och engagerade medarbetare kommer du att sitta centralt i Stockholm. Vår personal har bra förmåner såsom extra bra kontovillkor, bolån, optionsprogram, och ett generöst friskvårdsbidrag. Vi tycker om att ha kul ihop!



Ansökan

För att ansöka till branschens bästa kundsupport så klickar på knappen ”Ansök” under annonsen. Vi vill att din ansökan innehåller CV och personligt brev. Vi vill ha din ansökan snarast då urvalet sker löpande, dock senast 19/5. Kontakta gärna Rekryteringsansvarig Christian Jägertorp på christian.jagertorp@avanza.se om du har några frågor om tjänsten.

Välkommen med din ansökan!

Erbjudanden från rekryteringsföretag/annonssäljare undanbedes.

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Avanza
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 5 maj 2020
  • Ansök senast: 19 maj 2020

Liknande jobb


Försäljning & rådgivning? Se hit!

Försäljning & rådgivning? Se hit!

6 maj 2024

6 maj 2024

Kundtjänstmedarbetare

Kundtjänstmedarbetare

6 maj 2024