OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Verksamhetsbeskrivning
Auriga är en Payment Service Provider som hanterar betalningar i butiker och på Internet. I vårt tjänsteutbud ingår system för kortbetalningar, presentkortslösningar och Internetbetalningar för marknaden i hela Norden. Vi arbetar i samverkan med handeln och banker. Sedan den 1 oktober 2008 heter vi Auriga AB, och är ett dotterbolag till det danska bolaget PBS A/S. De senaste 10 åren har vi arbetat under namnen Strålfors Payment och ePayment - tidigare Posten Betalväxel.
Auriga söker nu tre stycken nya kompetenta medarbetare till vår Kundsupport.
Du ansvarar för
. telefonsupport till Aurigas kunder och partners kring frågor om drift och administration vid kortbetalningar
. stöd och support till kollegor inom Aurigas driftsorganisation.
Vi vill att du är
. proaktiv, engagerad och kan bidra till att skapa öppenhet och förtroende
. utåtriktad, kan samarbeta och tycker om att ingå i en gemenskap
. flexibel och anpassningsbar till förändringar i arbetsformer och prioriteringar
. noggrann, strukturerad och kan arbeta mål- och resultatinriktat.
Vi vänder oss till dig som har
. minst 3 årig gymnasial utbildning
. erfarenhet av kundsupport eller liknande arbetsuppgifter samt god PC-vana
. goda språkkunskaper i svenska och engelska i tal och skrift samt gärna ytterligare något skandinaviskt språk
. erfarenhet av kortapplikationer och teknikintresse av nätverk och kommunikation är meriterande.
I din roll
rapporterar du till teamledare Kundsupport.
Placeringsort: Nacka Strand i Stockholm.
Auriga arbetar för människors lika värde och ser gärna en mångfald av sökanden.
Mer information om våra tjänster och företaget finns på vår hemsida www.auriga.se