Medarbetare till Service Center

Arbetsbeskrivning

Jönköping University är en stiftelsehögskola med tydligt profilerad verksamhet som präglas av internationalisering, entreprenörsanda och samverkan med näringsliv och offentliga verksamheter. Högskolan är organiserad som en koncern, med en stiftelse som moderorganisation och sex helägda dotterbolag. Utbildning och forskning bedrivs vid fyra fackhögskolor. Högskolan har ca 10 000 studenter, ca 800 anställda och omsätter ca 800 mnkr.

Högskoleservice är högskolans servicebolag och ett av sex dotterbolag inom stiftelsen. Inom Högskoleservice finns avdelningarna IT-service, HR och verksamhetsutveckling, bibliotek, marknad, ekonomi, campusservice samt utbildningsstöd och internationella relationer



Organisation
Till avdelningen utbildningsstöd och internationella relationer söker vi nu en medarbetare till Service Center, som öppnar i januari 2017.

Service Center är en ny högskolegemensam plats med fokus på hög service- och lösningsgrad. Hit vänder sig studenter, personal och externa besökare med studierelaterade frågor, utfärdande av intyg, digital utlämning av tentamen, praktiska frågor, försäljning och hantering av profilprodukter mm. Service Center kommer även att vara högskolans reception och kommer vara beläget i nya lokaler mitt på campus.


Arbetsuppgifter
För Service Center har vi skapat ett helt nytt team som kommer att sköta den dagliga verksamheten där arbetet sker i en nära kunddialog för att kontinuerligt utveckla verksamheten. Som medarbetare i centret är du högskolans ansikte utåt och kommer att möta och ta emot frågor från våra kunder såsom studenter, personal och externa besökare.

Du kommer bland annat besvara frågor via personliga möten, vårt ärendehanteringssystem och telefon och bidra till att rätt information finns på webben. 

Som medarbetare i Service Center värderar du service högt och ger gärna kunden det lilla extra. För att trivas och utvecklas i Service Center behöver du därför finna stimulans i både varierande arbetsuppgifter och arbetsbelastning.

Kvalifikationer 
Vi söker dig som har kandidatexamen inom lämpligt område alternativt har minst två års erfarenhet av arbete med stöd och service.

Tjänsten kräver mycket god förmåga att ge service samt att du förstår och sätter kundens behov i centrum. Som person tycker du om att arbeta och utveckla i team, du är nyfiken, flexibel och trivs med en varierande arbetsbelastning.

Jönköping University har en tydlig internationell prägel, vilket ställer krav på god skriftlig och kommunikativ förmåga i såväl svenska som engelska. Om du dessutom kan ytterligare språk är det meriterande.

Stor vikt kommer att läggas vid personlig lämplighet.

Lön
Högskolan tillämpar individuell lönesättning, ange därför löneanspråk.

Information
Tjänsten är en tillsvidareanställning på heltid. Provanställning tillämpas normalt.

Tillträde så snart som möjligt enligt överenskommelse. Tjänstgöring på kvällar och helger kan förekomma. 

Upplysningar om tjänsten lämnas av avdelningschef Åsa Eriksson, 036 – 10 11 34 eller verksamhetssamordnare Madelene Hartwig, 036 - 10 19 71. Du kan även kontakta våra fackliga företrädare Olle Thegeby (SACO) och Tomas Axelsson (OFR/ST). Båda nås på telefon 036-10 10 00.

Välkommen med din ansökan tillsammans med en meritförteckning senast 2016-11-24. I denna rekrytering tillämpar vi löpande urval så skicka in din ansökan redan idag.

Kontaktpersoner på detta företaget

Åsa Eriksson, avdelningschef
036-101134
Madelene Hartwig
036-101971
Gerd Engström, enhetschef
036 -101051, 070-995 26 76

Sammanfattning

Besöksadress

Gjuterigatan 5
None

Postadress

Gjuterigatan 5
Jönköping, 55111

Liknande jobb


29 maj 2024