OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vi är drygt 125 anställda och förvaltar ca 17 000 bostadslägenheter samt en viss volym lokaler i Mellansverige. Huvudkontoret finns i Eskilstuna. Regionkontor i Eskilstuna, Solna och Linköping och förvaltningskontor på flera platser i Mellansverige. Vi ska vara det självklara valet av hyresvärd och upplevas som ett modernt, effektivt och kundorienterat företag. Affärsmässighet, Ansvarstagande, Engagemang och Lyhördhet är de värderingar som präglar vårt arbete och ska ta oss dit. Vi söker dig som delar våra värderingar och brinner för högklassig service! För Region Stockholm söker vi medarbetare i vårt Servicecenter med placering vid vårt förvaltningskontor i Södertälje. Servicecenters viktigaste uppgift är att per telefon lämna snabb och korrekt information och service åt kunder och andra intressenter i regionen. I arbetet ingår administrativa arbetsuppgifter som t ex hantering av intresseanmälningar och besiktningsbokningar, felanmälan, intern service och allmänna kontorsgöromål. Medarbetare i servicecenter måste ha utpräglad känsla för service. Erfarenhet av liknande arbete, t ex telefonväxel/-försäljning/-rådgivning är ett krav, liksom IT-mognad och datorvana. Du ska helst ha en bra telefonröst. Vi arbetar i telefoniprogrammet Trio. Erfarenhet av detta eller liknande telefoniprogram är en stor merit. Självklart är du utåtriktad, social och noggrann och har lämpligen minst 3-årigt gymnasium. Vi eftersträvar jämställdhet och mångfald. De flesta i liknande befattningar är kvinnor och vi ser därför gärna manliga sökande och gärna att du pratar ett eller flera språk utöver svenska och engelska.
Artiklar i detta ämnet
- Gratis kontantkort - Hur då?