Medarbetare till Tele2s Service Desk mot företag

Arbetsbeskrivning

Vill du få en bra introduktion och utvecklas i en stor organisation?

Om kunden

Tele2 har 36 miljoner kunder i 11 länder. De erbjuder produkter och tjänster inom fast- och mobiltelefoni, bredband, datanät, kabel-tv och innehållstjänster. Customer Operations Tele2 Sverige hanterar kundservice för både privat- och företagskunder. Betydelsen av kundservice ökar i takt med kunders förväntningar och därför arbetar Tele2 intensivt med att utveckla kontakterna med sina kunder. Tele2 behöver nu förstärka och utöka den kundserviceavdelningen på företagssidan med ett antal personer.

Om jobbet

Du kommer att tillhöra Tele2s Service Desk mot företagskunder. Din roll är att ta emot ärenden via telefon, mail samt ärendehanteringssystem och lösa diverse olika problem kring Tele2s företagskunder. Kunderna består främst av stora företag, samarbetspartner, kommuner, landsting och föreningar. Du kommer att arbeta med frågor kring kundernas tjänster, enklare tekniska problem, fakturafrågor, abonnemangsärenden samt felanmälan. I ditt dagliga jobb kommer du att stöta på olika affärs ?och administrationssystem.


Möjligheter

Tele2 erbjuder sina anställda en spännande och nytänkande organisation med oändliga möjligheter. För den som presterar, kommer det finnas möjligheter att utvecklas och nå nya höjder i karriären. Din anställning kommer att starta med en grundläggande utbildning som möjliggör att du i framtiden kan klättra inom olika skill-nivåer och därav påverka din kompetens.

Krav

Vi söker dig som vill arbeta med kundservice och som trivs med att hjälpa människor via telefon. Det är meriterande om du har tidigare erfarenhet från kundservice, administration och telekom. Du har god PC-vana och har lätt att lära dig nya system. Vi lägger stor vikt på de personliga egenskaperna, intresse och inställning till service.

Personliga krav

Du är serviceminded och sätter alltid kunden i fokus. Med en positiv anda och prestigelöshet tar du dig an olika problem och trivs med varierande arbetsuppgifter, där målet är att alltid göra kunden nöjd. Du är kommunikativ i tal och skrift och är lösningsorienterad. Då arbetet kommer att innebära en hel del administration ser vi att du är noggrann i arbetet.

Arbetstider, omfattning och tillträde

Arbetet är på heltid under kontorstider. Start är 19:e augusti då utbildning hos Tele2 startar. Du kommer att vara anställd som konsult hos Hero och för rätt person finns det framtida möjligheter till rekrytering av kunden

Sök jobbet

Skicka in din ansökan genom att klicka på länken nedan. Tillsättning sker löpande och vi ser gärna att du är tillgänglig för intervju på kort varsel.

http://www.hero.se/registrera.php?mtrpage=assignment&mtrid=329

Har du frågor besvaras dessa av rekryteringsansvarig Daniel Engblom på telefon 08-684 25 230
eller Poria på telefon 08-400 25 247.

Hero är ett bolag specialiserat på personaluthyrning och rekrytering inom kompetensområdena IT/Data, Ekonomi och Kontor/Kundservice. Du kan få arbete i olika omfattningar. Allt från extrajobb och deltid till heltid och direktrekryteringar till företag.

Kontaktpersoner på detta företaget

Konsultchef Daniel Engblom
08-684 25 230
Konsultchef Poria Mehdizadegan
08-400 25 247
Daniel Engblom
08-400 25 860
Rekryterare Viktoria Berg
08-400 25 860
Konsultchef Ninwa Youssef
08-400 25 860
Konsultchef Poria Mehdizadegan
08-400 25 247
Konsultchef Daniel Engblom
08-684 25 230
Konsultchef Ninwa Youssef
08-400 25 860
Konsultchef Ninwa Youssef
08-400 25 247
Daniel Engblom
08-684 25 230

Sammanfattning

  • Arbetsplats: HERO AB
  • 1 plats
  • Publicerat: 11 juli 2013

Besöksadress

Liljeholmstorget 7
STOCKHOLM

Postadress

Liljeholmstorget 7
STOCKHOLM, 11763

Liknande jobb


Administrativ arbetsuppgifter

23 augusti 2010

Administrativ handläggare

24 augusti 2010

Avdelningsassistent

24 augusti 2010

Administrativ assistent

24 augusti 2010