Medarbetare/serviceenheten

Arbetsbeskrivning

CBG-Konsult befinner sig i en expansiv fas och söker därför en medarbetare till vår serviceenhet som leds av en av våra projektledare. Dina arbetsuppgifter kommer att vara varierande och bestå av skötsel av växel, företagets posthantering, inrapportering av frånvaro, bokning av tjänsteresor, hotell, etc., inköp av kontorsmaterial och andra förbrukningsartiklar och viss typ av ordermottagning. Dessutom kommer du att ansvara för vår lilla receptionsverksamhet med sysslor som att ta emot besökare, boka och sköta konferensrum samt förbereda förtäringar vid kundbesök. Eftersom företagets verksamhet har en internationell inriktning och du kommer att vara företagets ansikte utåt, förutsätter vi att du kan kommunicera relativt obehindrat på svenska och engelska. Det är också viktigt att du är serviceinriktad, flexibel och har en bra telefonröst. Vi sätter ett stort värde på att du bemöter besökare och personer som ringer till företaget på ett trevligt sätt. Om du känner att du vill vara delaktig i en internationell verksamhet genom att arbeta i ett företag där det finns goda utvecklingsmöjligheter och med över 20 olika nationaliteter representerade, är du välkommen att skicka din ansökan i form av ett presentationsbrev tillsammans med en meritförteckning på max en sida.

Kontaktpersoner på detta företaget

Eva Louise Landgren

Sammanfattning

Besöksadress

Löfströms allé 6 A, 3 tr
SUNDBYBERG

Postadress

Box 1036
SUNDBYBERG, 17221

Liknande jobb


20 augusti 2010

Säkerhetsarkitekt

21 augusti 2010

Specialist Applikationssäkerhet

21 augusti 2010

23 augusti 2010