Medlemssupport - Tradera, deltid

Arbetsbeskrivning

Vi söker just nu 2 personer som vill arbeta deltid som medlemssupport på Tradera!Arbetet som supportpersonal innebär att via mail besvara och lösa frågor åt företagets medlemmar som idag uppgår till över en och en halv miljon.Arbetsuppgifterna kan variera allt från teknisk support, ekonomirelaterande ärenden till vidarebefordring av medlemmars tips och ideer.Vi söker dig som; *har en utpräglad känsla för service *har förmågan att arbeta effektivt med upprätthållen kvalitet *är intresserad av att lära dig nya saker och vara insatt i de tjänster som Tradera erbjuder *talar och skriver svenska och engelska obehindrat (språktest kommer att genomföras i samband med intervju) *har stor vana att arbeta med datorer och Internet (praktiskt test kommer att genomföras i samband med en intervju) *gärna har tidigare erfarenhet inom support/kundtjänst Du som söker dig till oss, är serviceminded och resultatinriktad, har en stark vilja att lyckas samt en positiv grundinställning.Dessutom är allmänbildad och har hög social kompetens.Du stimuleras av god kamratskap och hög arbetsmoral.Vi erbjuder dig att få arbeta i ett professionellt team.Vi tillhandahåller alla former av utbildning, såsom supportutbildning, produktutbildning och aktiv coachning. Arbetstid: Schemalagt mån-fre 8-17 och lör-sön 8-18.Vi vill att du har möjlighet att börja arbeta i juni efter överenskommen omfattning för att sedan arbeta heltid i juli.Därefter kommer anställningen vara en deltidsanställning efter överenskommelse, ca 8-16 tim/v. Intervjuer kommer att ske löpande vilket innebär att tjänsterna kan tillsättas innan sista ansökningsdag. Välkommen med Din ansökan!

Sammanfattning

  • Arbetsplats: REFFEKT AB
  • 2 platser
  • Deltid
  • Publicerat: 6 maj 2009
  • Ansök senast: 13 maj 2009

Liknande jobb

Pizzabagare

17 maj 2006

Byggnadsarbetare

22 maj 2006

Lärare i SO

22 maj 2006

Lärare Hkk åk 5-9

22 maj 2006