Meeting & Event Manager

Meeting & Event Manager

Arbetsbeskrivning

Best Western Plus Skogshöjd slår upp dörrarna i januari 2024 och vi söker just nu dig som vill bli en del av vårt team! Best Western Plus Skogshöjd har 225 rum, en konferensavdelning med 23 konferensrum, SPA, restaurang och bar.
Vi söker nu en Meeting & Event Manager med tillträde i december.
Vi letar efter en person med ett positivt förhållningssätt, stort servicetänk gentemot våra gäster och som kan hantera ett emellanåt högt tempo. Vi lägger stor vikt vid att hitta medarbetare med rätt inställning och attityd och som tillsammans med oss vill skapa en härlig arbetsplats för sina medarbetare men samtidigt kan leverera service i världsklass till våra gäster!
Som Meeting & Event Manager kommer du att ansvara för konferensavdelningen och koordinera alla möten och event som sker på hotellet. Du kommer att arbeta tätt tillsammans med övriga avdelningar för att se till att våra gäster får en totalupplevelse utöver det vanliga hos oss.
Du kommer ansvara för hela avdelningens rekrytering, schemaläggning och inköp och arbete efter budgetar, försäljningsmål och mycket med merförsäljning. Du kommer även att ansvara för att all teknik fungerar i samtliga lokaler och det är därför viktigt att du har stort tekniskt kunnande.
Tidigare erfarenhet är ett krav.
Låter det här som något som skulle passa dig? Skicka din ansökan till jobb@skogshojd.se och berätta mer om dig själv. Vi kommer att rekrytera löpande så tveka inte, ansök redan idag! Märk din ansökan med Meeting & Event Manager.

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Best Western Plus Skogshöjd Södertälje
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 4 november 2023
  • Ansök senast: 4 december 2023

Postadress

Täppgatan 15
Södertälje, 15133

Liknande jobb


Möte & Eventchef

30 november 2023

Head of Engineering

Head of Engineering

30 november 2023

Projektledare med bokningserfarenhet

15 september 2023

Verksamhetschef/Gårdsföreståndare

8 september 2023