OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Säljkompetens är ett resursföretag specialiserat inom säljrekrytering, säljuthyrning, säljutbildning och säljträning. Vi grundades 1998 och arbetar med att hjälpa våra kunder att utveckla, förstärka och förbättra sina säljorganisationer. Vi agerar säljpartner för våra kunder och finns som bollplank under hela deras säljutvecklingsprocess.
Vår uppdragsgivare inom DR behöver förstärka sin säljstyrka under en period.
Arbetsbeskrivning
I rollen som mötesbokare har du ansvar för att kontakta företagets potentiella kunder per telefon, utföra behovsanalys samt boka kundmöten åt företagets konsulter. Du arbetar i ett webbaserat CRM-system.
Vi söker dig som:
* Har erfarenhet av tjänsteförsäljning, gärna inom reklam och DR.
* Kan utföra en grundlig behovsanalys, är bra på att lyssna och har lätt att knyta nya kontaktern på alla nivåer.
* Håller hög aktivitetsnivå och har mycket driv!
* Placering: Stockholm, City.
* Deltid 60 %
För mer information om tjänsten är du välkommen att kontakta Ingrid Larsson på tel. 08-20 05 20
Ansökan skickar du snarast möjligt till ingrid.larsson@saljkompetens.com.