OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Är du en kommunikativ och driven person med tidigare erfarenhet inom mötesbokning? Vill du få möjlighet att vidareutvecklas inom försäljning och kundrelationer i ett snabbrörligt och modernt företag som där personalen står i centrum? Vi söker dig som med hjälp av telefon och andra marknadsinsatser vill anta en utmanande och resultatorienterad roll där du ges en enorm möjlighet att påverka din egen framgång.
Om tjänsten:
Accesit är under en mycket spännande tillväxtresa och utökar nu organisationen med den nya rollen som mötesbokare. Rollen är ett viktigt steg i riktningen att hjälpa nya som befintliga säljare att komma i kontakt med potentiella kunder.
Dina arbetsuppgifter innebär bland annat att prospektera, selektera, boka nya kundmöten, administrera, följa upp processer och utvärdera dem. Mötena bokas främst via telefonen men du kommer även arbeta med andra marknadsinsatser för att ytterligare höja din hitrate och du kommer även ges stor möjlighet att utforma såväl rollen som arbetssättet för att maximera ditt positiva utfall.
Vem är du?
Likt dina framtida kollegor är du en optimist med lätt till skratt och gillar att bidra till höjd trivselfaktor. Som person är du kommunikativ, vältalig, social och tillmötesgående. Du har ett stort intresse för att hjälpa andra och sätter alltid kunden i fokus. Vidare är du bra på att administrera och organisera ditt arbete. Slutligen bör du även vara resultatorienterad och trivas i en roll och vara bekväm med telefonen som ditt främsta arbetsverktyg.
Kompetenser och erfarenheter sedan tidigare:
- Tidigare erfarenhet från mötesbokning. Har du bokat möten inom samma bransch är det mycket meriterande och kompetenshöjande och kommer såldes avspeglas i ditt lönepaket
- God datorvana
- Erfarenhet från CRM-system (meriterande)
- Flytande i det svenska språket såväl i text som tal
Vi erbjuder:
Utöver goda förmåner kan vi erbjuda en otroligt rolig och satsande arbetsplats med varierande arbetsuppgifter och möjlighet att arbeta med den senaste tekniken. Utbildning och kompetensförbättring är viktigt för oss och vi hoppas att du ser lika positivt på detta som vi.
Om Accesit Norden AB:
Accesit är ett mycket framgångsrikt och aktivt IT-företag med kunder över hela Mälardalen vars affärsidé består av att ständigt förbättra kundernas effektivitet och lönsamhet genom att vara en påläst, trygg och marknadsuppdaterad IT-leverantör. Företaget omsätter 40MSEK genom 17st viktiga medarbetare och har med högsta kreditvärdighet flera år nu inlett en mycket expansiv period med en planerad och omfattande personalökning på samtliga avdelningar.
Som en flerfaldigt certifierad silverpartner till Microsoft inom flera områden så arbetar vi nu ännu tydligare och aktivare för att förstärka oss ytterligare inom detta. Du kommer vara en otroligt viktig faktor till detta vilket också gör att din utveckling förväntas accelerera ytterligare! Förutom drivna och duktiga kollegor som har roligt tillsammans och brinner för det de gör kan vi även erbjuda dig en härlig gemenskap och en varierad vardag i ett välmående bolag som växer.
Ansökan:
Rekryteringsarbetet sker löpande under hela ansökningstiden och sista dag för ansökan är den 31 januari 2022. I denna rekryteringsprocess samarbetar Accesit Norden AB med HR-Byrån i Mälardalen AB. För att söka tjänsten så bifogar du CV och personligt brev i din ansökan. För mer information om tjänsten kontakta ansvarig rekryterare matilda@hrbab.se
Anställning: Heltid på Accesit Norden AB Start: Enligt överenskommelse Placering: Enköping/Bålsta Lön: Enligt överenskommelse