Motiverade supportmedarbetare till globalt företag!

Arbetsbeskrivning

Supportmedarbetare
Är du en person som trivs bra med struktur och motiveras av att leverera god service? Kan du också beskriva dig som en problemlösare? Nu söker vi dig som vill utveckla dina kunskaper inom service och teknisk support och är redo för att ta nästa steg i karriären!

Som supportmedarbetare består dina huvudsakliga arbetsuppgifter av att hjälpa kunder över telefon genom att besvara deras frågor och funderingar. Du kommer att ha kontakt med privatkunder från hela landet och framförallt besvara frågor och lösa problem angående tv, bredband och telefoni. För att få nöjda kunder kommer du att arbeta lösningsorienterat utifrån kundens behov.



För att lyckas i rollen ser vi att du är:

• Serviceminded

• Metodisk

• Positiv

• Hjälpsam

• Samarbetsvillig

Tjänsten startar i början av december och inleds med en provanställning för att sedan gå över i en tillsvidaretjänst. Du kommer att vara anställd av Proffice och arbeta på heltid som konsult hos en av våra kunder på deras kontor i centrala Göteborg. Arbetstiderna är varierande och du kommer att jobba både dagtid, kvällar och helger. För att du ska känna dig trygg i din roll får du en gedigen introduktion med fokus på bland annat produktinformation, personlig effektivitet och kundbemötande. Du kommer dessutom att ha en teamledare och kompetenscoach för att ständigt kunna bredda din kompetens. Du kommer tillhöra ett team om ca 15 personer där ni stöttar varandra i ert dagliga arbete.

Låter det här som något för dig? Då hoppas vi att du skickar in din ansökan redan idag! Observera att vi via e-post gärna tar emot frågor, men inte ansökningar (på grund av Personuppgiftslagen). Ansök därför via länken nedan.

Uppdragsgivare: Proffice Partner Solutions AB

Ort: Göteborg

Omfattning: Heltid

Sista ansökningsdag: 2016-12-05. Urval och intervjuer kommer att ske löpande. Tjänsten kan komma att bli tillsatt innan sista ansökningsdag, ansök därför så snart som möjligt.

För information: Malin Öhman | malin.ohman@proffice.se |

Kvalifikationer:

• Krav på fullständig gymnasieexamen

• Krav på mycket goda kunskaper i svenska och engelska i både tal och skrift

• Krav på datorvana

• Meriterande, men inget krav, med tidigare erfarenhet inom service och/eller support

Organisations-/företagsbeskrivning:

En människa arbetar i snitt cirka 10 000 dagar under sitt yrkesverksamma liv. På Proffice tycker vi att alla dagar är lika viktiga. Vi är en modern arbetsplats med flera hundra olika yrken. Hos oss finns det många vägar att gå. För oss är det viktigt att all kompetens på arbetsmarknaden tillvaratas. Vi välkomnar alla sökande och eftersträvar mångfald.

På Proffice är du en del av något större där du kan bidra till utveckling både hos våra kunder och i samhället. Du har samma fördelar som hos en traditionell arbetsgivare med kollektivavtal och förmåner som friskvårdsbidrag, företagshälsovård, försäkringar och rabatt på träningskort – utöver allt detta dessutom fler möjligheter att forma din karriär så som du vill.

Keep improving.

Kontaktpersoner på detta företaget

Liv Hedström

Therese Lönnberg

Maria Callaghan

Emelie Wiktorsson
+
Fatu Lönnberg

Emelie Wiktorsson

Emelie Wiktorsson

Maria Callaghan

Nils Börlin

Anne Södergren

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Proffice Partner Solutions AB Stockholm
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Fast och rörlig lön
  • Heltid Tillsvidare
  • Publicerat: 1 november 2016

Besöksadress

Mäster Samuelsgatan 60 Box 70368, 10724 STOCKHOLM
None

Postadress

Mäster Samuelsgatan 60 Box 70368
Stockholm, 10724

Liknande jobb


Kundservicemedarbetare till Servicecenter MTRF

3 juni 2024