Nannynu! söker kundansvarig

Arbetsbeskrivning

Nannynu fortsätter att växa och söker nu dig som vill vara med på denna roliga resa Nannynu!s mål är att bli ett företag i världsklass där vi utvecklar och berikar människors liv och genom detta skapar ett bättre samhälle.Nannynu är idag störst inom barnpassning i Sverige och kommer alltid att vara en pionjär i branschen.Genom entreprenörsanda, engagemang och en passion för att leverera hög kvalite hjälper Nannynu!massor av människor till ett bättre liv.Vi jobbar mot höga mål och tror på att befordra inifrån och lägger därför stort fokus på att utveckla våra medarbetare.Vi är glada och stolta över att skapa bättre livskvalitet för barnfamiljer och ett roligt extraarbete för massor av ungdomar.Kontoret genomsyras av hög energi samt en drivkraft att prova nya saker för att ständigt utvecklas. Vi behöver hitta de bästa inom olika områden och undrar därför?Vill du vara med på en fantastisk resa med ett bolag som är ledande i sin bransch och där syftet är att utveckla och berika människor?Vill du ha ett arbete där du får utvecklas, pushas, vara delaktig och engagerad?Tycker du att det är viktigt att leverera hög kvalite och vill ha ett arbete där du gör skillnad?Är ett entreprenörsaktigt företagsklimat något som tilltalar dig?Om du svarat ja på dessa frågor passar du in hos oss!Vi tar gärna in nyexaminerade, hungriga personer som vill komma ut i livets skola.Så länge dina värderingar stämmer överens med våra och hjärtat är på rätt ställe finns det ingenting som vi inte kan lära dig. Just nu söker vi en kundansvarig till teamet i Stockholm.Som kundansvarig kommer du jobba tätt med de andra på kontoret för att genomföra kundprocessen på bästa sätt. Ditt övergripande ansvar är att serva och behålla kunderna genom att matcha dem med rätt barnvakt utifrån önskemål samt ansvara för att de är nöjda och trivs som kund hos Nannynu!.Nu söker vi *Dig som kan hålla många bollar i luften, det vill säga inte glömmer bort att ringa kunder, skicka kontrakt, eller låter det gå för lång tid innan man uppdaterar kunden under matchningsprocessen.* Dig som är ansvarstagande och kan be om ursäkt ifall något går fel på ett sätt som känns genuint och ärligt.* Dig som är energisk och trevlig mot kunderna men samtidigt inger ett stort förtroende, du är bra på att sätta rätt förväntningar och är ständigt tillmötesgående och serviceinriktad.* Dig som sprider energi på kontoret och respekterar dina medarbetare även fast man kanske inte alltid håller med dem.* Dig som tar initiativ, fattar beslut, kommer med ideer och tar ansvar för det man har på sitt bord.* Dig som har förståelse för hur det är att arbeta i ett nystartat företag och är bekväm med att det är snabba vändningar och att saker förändras hela tiden. Utbildning och arbetslivserfarenhet inom marknadsföring, försäljning eller personaladministration är en fördel men personliga egenskaper är av större vikt.Vi erbjuder dig: * Ett roligt och självständigt arbete med stor frihet under ansvar * En fast anställning om allt fungerar * Fast lön * Andra förmåner som t ex mobil Anställningen kommer påbörjas med en utbildning om företaget. Vi tar endast emot ansökningar via email.

Kontaktpersoner på detta företaget

Nannynu!
08-551 149 42
Anna Rüdén

Anna Rüdén

_Nannynu!

_Nannynu!
08-551 149 42

Sammanfattning

  • Arbetsplats: 2007 NannyNu AB
  • 1 plats
  • Heltid
  • Publicerat: 25 oktober 2010
  • Ansök senast: 30 november 2010

Besöksadress

Arbetargatan 33 D, 3 tr, Stockholm
None

Postadress

Arbetargatan 33 D, 3 tr
STOCKHOLM, 11245

Liknande jobb


Teamleader Inhouse

Teamleader Inhouse

4 maj 2024

Key Account Manager

Key Account Manager

4 maj 2024

Säljchef

Säljchef

4 maj 2024