Noggrann och flexibel orderadministratör till företag inom läkemedel!

Noggrann och flexibel orderadministratör till företag inom läkemedel!

Arbetsbeskrivning

Vi söker dig som är ansvarstagande, engagerad, prestigelös och har god samarbetsförmåga. Är du en person som tycker om att arbeta i ett högt tempo och drivs av att lära dig nya saker för att kunna utvecklas, skicka in din ansökan redan idag!

OM TJÄNSTEN
Vår kund är ett av Europas ledande företag inom läkemedelstillverkning och lagerberredningar. Deras samhällsuppdrag är att utveckla och tillverka individanpassade läkemedel för patienter med speciella behov. De bedriver också utveckling och kontraktstillverkning av läkemedel på uppdrag av bioteknik- och läkemedelsföretag.

De söker nu en ny kollega till deras härliga team som arbetar både på lagret men också på deras kontor. Uppdraget kommer till en början att sträcka sig fram till årsskiftet men det finns goda chanser till förlängning samt en överrekrytering av kund.

Stundtals kan arbetet också innebära ett högt arbetstempo. Då kund jobbar i olika arbetsstationer bör du trivas med att lära dig nya saker för att utvecklas och kunna hantera snabba förändringar.

ARBETSUPPGIFTER
Dina arbetsuppgifter kommer bestå av
* Lagerläggning, plock av order och beställningar
* Materialavrop på förbrukningsmateriel och godkända läkemedel
* Godsmottagning och kontroll på ankommande insatsmaterial
* Leverans till tillverkningsavdelningar
* Transportbokning, reklamationshantering, utleverans av tillverkade produkter

Arbetet ställer höga krav på noggrannhet, hygien och förmåga att följa skrivna instruktioner och uppsatta rutiner.

Inför ev. anställning är det krav på att du genomgår en alkohol-/drogtest samt lämnar in ett utdrag ur belastningsregistret.

VI SÖKER DIG SOM
* Gymnasial utbildning
* Flytande i det svenska språket i både tal och skrift, samt goda kunskaper i engelska
* Vana att skriva och följa skrivna instruktioner
* God datorvana samt kunskap i Excel
* Tidigare arbetslivserfarenheter

Det är meriterande om du:


* Truckkort A eller B
* Tidigare arbetat inom läkemedels- eller livsmedelsbranschen


Som person är du:


* Kommunikativ
* Noggrann
* Lösningsorienterad


Vi kommer att lägga stor vikt vi de personliga egenskaperna. Kund ser gärna att du är en social person som arbetar proaktivt. Du ska självständigt kunna bedöma och fatta beslut om åtgärder inom ramen för fastställda instruktioner, rutiner och behörigheter. Du är proaktiv, lyhörd och kommer gärna med förbättringsförslag och idéer för att utveckla avdelningen.

Övrig information


* Start: Omfattning
* Omfattning: Heltid. Inför ev. anställning är det krav på att du genomgår en alkohol-/drogtest samt lämnar in ett utdrag ur belastningsregistret.
* Arbetstider: måndag-fredag 08:00-16.30, finns eventuellt möjlighet till flex beroende på belastningen.
* Placering: Kungens Kurva, Huddinge
* Rekryteringsprocessen hanteras av Academic Work och kunds önskemål är att alla frågor rörande tjänsten hanteras av Academic Work.


Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals- och intervjufasen.

Kontaktpersoner på detta företaget

Sara Frykedal

Consultant Manager Fanny Rosén
08-52257636
Fanny Rosén

Mette Risberg
0736448575
Hedvig Svärd

Konsultchef Catrin Laudon

Sara Frykedal
08-52257605
Fredrik Bardon

Konsultchefsassisten Anna Bengtsson
08-12 05 2224
Konsultchef Lisa Nordell
0812052231

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Academic Work
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 31 juli 2021
  • Ansök senast: 31 augusti 2021

Besöksadress

Lindstedtsvägen 24
Stockholm

Postadress

Lindstedtsvägen 24
Stockholm, 11428

Liknande jobb


Agent Sales Support

Agent Sales Support

14 september 2023

Eftermarknadsplanerare till Saab

Eftermarknadsplanerare till Saab

8 september 2023

Ordermottagare/packansvarig

Ordermottagare/packansvarig

8 september 2023

Orderadministratör

Orderadministratör

8 september 2023