OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Plats: Malaga, Spanien (On-site)
Arbetsmodell: On-site
Språk: Danska, Svenska, Norska eller Finska
Anställningstyp: Heltid
Vi söker nu danska, svenska, norska och finska talande supportmedarbetare!
Arbetsuppgifter:
1st level IT-support via telefon, e-post, chatt eller självbetjäningsportal.
Assistera kundens anställda med användarsystem och perifera enheter.
Utföra rotorsaksanalys och felsökning, samt övervaka IT-ärenden i ITSM-systemet (kategorisering och prioritering).
Leverera lösningar snabbt med hjälp av interna kunskapsdatabaser.
Samarbeta med 2nd level supportteam och externa leverantörer.
Krav:
Flytande i danska, svenska, norska eller finska och avancerad engelska.
Erfarenhet av 1st eller 2nd level IT-support (helst i stor företagsmiljö).
God IT-kompetens inom Windows 10, Office 365, MS Teams och felsökning av hårdvara/mjukvara.
Analytisk förmåga vid problemlösning.
Erfarenhet av ITSM ticket system (ServiceNow är en fördel).
ITIL V4-kunskap är ett plus.
Hög kundfokus och ansvarskänsla.
Noggrann och systematisk arbetsstil samt vilja att lära sig och utvecklas.
Hög motivation och vilja att arbeta i ett globalt team.
Erbjudande:
Konkurrenskraftig lön baserat på erfarenhet och prestation.
Betald utbildning, karriärutvecklingsprogram, specialiserade kurser och språkkurser.
Dynamiskt och kreativt team med en positiv och vänlig arbetsmiljö.
Full arbetsvecka: Måndag till söndag, 09:00 – 18:00 (39 timmar/vecka).
Kontor i centrala Malaga.
Ansök nu och bli en del av vårt växande team!