OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
NORSK KUNDTJÄNSTMEDARBETARE TILL SKOBUTIK PÅ NÄTET BRANDOS är en av Europas största skobutiker på nätet.Vi erbjuder ett av Europas största utbud av skor för män, kvinnor och barn och har tusentals olika modeller från hundratals välkända varumärken.Brandos finns just nu i sju länder: Belgien, Danmark, Finland, Nederländerna, Norge, Sverige och Tyskland.Vi har hittills växt kraftigt och har högt ställda förväntningar och mål för framtiden.Vi söker nu en kundtjänstmedarbetare för den norska marknaden.Tjänsten innebär att ansvara för den norskspråkiga kundtjänsten, samt att hjälpa till med marknadsföringen mot Norge vilket bland annat innebär: * Att löpande hantera och besvara förfrågningar till kundtjänsten via e-post från norska kunder.* Att skriva produktbeskrivningar för våra skor på norska.* Att hjälpa till med att översätta och administrera olika typer av marknadsföring mot den norska marknaden, som t.ex. Google Adwords och andra annonstexter.* Även andra administrativa uppgifter kan bli aktuella. Vi vill att du har följande profil: * God datorvana.Du måste kunna arbeta snabbt och effektivt med våra system.* Mycket goda kunskaper i norska språket, både muntligt och framför allt skriftligt. Det är även ett plus om du har: * Kunskaper i svenska, danska, finska, tyska, holländska eller franska som gör att du vid behov kan arbeta med uppgifter relaterade till respektive kundtjänst och marknad.* Intresse för mode och skor. Tjänsten är på heltid och baserad på vårt huvudkontor på Östermalm i Stockholm.Vi uppskattar olikheter hos vår personal och välkomnar sökanden med ovanliga kulturella och etniska bakgrunder.