Norsktalande Customer care agent

Norsktalande Customer care agent

Arbetsbeskrivning

Clas Ohlson brinner för att förenkla livet. Vi strävar efter att arbeta smartare varje dag när vi hjälper kunder med smarta produkter och tjänster som förenklar vardagen. Som arbetsgivare erbjuder vi dig möjligheter att växa och en fantastisk företagskultur där vi uppmuntrar dig att vara dig själv. Clas Ohlson har funnits i över 100 år nu och med din hjälp kommer vi att finnas kvar i minst 100 år till.

Tycker du om att hjälpa andra och har lätt för att se lösningen på vardagens praktiska problem?
Din roll är att få kontakt med våra kunder överallt och var som helst, med målet att lösa alla problem och fira framgångar.

Som vår nya kundtjänstagent kommer du att träffa våra kunder online och engagera dig med dem var och när de delar sin erfarenhet med oss. Ge support till våra kunder på sociala medier, samt traditionell e-post, chatt och telefon. Du kommer att arbeta med produktrelaterade frågor, reklamationer, transportfrågor och stötta kunden i deras inköpsresa.

Är du personen vi söker?
Vi söker dig som är serviceinriktad, kommunikativ, och gillar att ge support till kunder. Du har relevant gymnasieutbildning och erfarenhet från liknande yrken inom handel och kundservice. Du behärskar norska och svenska flytande och du behärskar även engelska, i både tal och skrift och har god datorvana i de vanligaste Office-programmen.

Vi ser gärna att du har ett intresse för våra produkter och arbetet kommer att kräva kunskap om dessa.

Arbetstider: Fast rullande schema, kvällar och helger förekommer. Vi tillämpar en flexibel arbetsplats där möjligheten finns att blanda arbete både på kontoret och i hemmet.

Placeringsort: Malmö

Passar vi dig?
Vi erbjuder en flexibel arbetsplats med rum att växa och en fantastisk företagskultur där vi uppmuntrar dig till att vara dig själv. Vi uppskattar, respekterar och värderar varandras skillnader och delar med oss av erfarenheter och kunskap. Vi hoppas att du, med din personlighet och bakgrund, vill vara med på vår resa framåt i minst 100 år till. En resa där vi gör det möjligt för alla att bidra med sin fulla potential i vår verksamhet. 

Läs mer om oss - https://about.clasohlson.com/sv

Ansökan
Vill du veta mer om rollen är du välkommen att kontakta Irene Jevanord, Team Manager, via e-mail Irene.jevanord@clasohlson.no eller +47 97943911 alternativt Dennis Sundin, Customer Care Manager, via e-mail dennis.sundin@clasohlson.se.

Vi vill ha din ansökan senast 19/6, urval sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag.

Varmt välkommen med din ansökan!

Kontaktpersoner på detta företaget

Petra Landestål
+46 247 264 334
Jenny Vapola

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Clas Ohlson Sverige
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 3 juni 2022
  • Ansök senast: 19 juni 2022

Besöksadress

Drottninggatan 53, Stockholm
None

Postadress

Drottninggatan 53
Stockholm, 11121

Liknande jobb


20 april 2024